Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 85558 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu23.08.2014. u 20:32 - pre 117 meseci
Ivan je dao dobru analizu što se tiče GT-R-a, ali otkada je poskupeo više ga ne cenim kao ranije...

Jeste dobar, drago mi je što je japanski (zbog ravnoteže tržišta), ali i njega, kao i sve druge aute koji su uspeli, krasi ona osnovna osobina koja je neophodna da bi neko mogao da uspe na tržištu: Potrebno je (ne i dovoljno, ali obavezno potrebno), da Nemci ne ciljaju preterano tu klasu, i tek onda ima šansi za uspeh.

Ta osobina krasi GT-R, ali i 500L, početne verzije Hy-KIA modela i sve one koji su danas uspeli.

Da se Nemci koncentrišu i kažu "E sad ćemo da napravimo auto koji će da sruši GT-R", on bi imao velikih problema.

Ali stoji i ovo što je Ivan rekao, Nemci se za to ne odlučuju između ostalog i zato što je cena GT-R-a nedovoljno privlačna za napad na tu, inače po prodaji gledano, gotovo zanemarljivu klasu.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
80.150.65.*



+7176 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu23.08.2014. u 20:39 - pre 117 meseci
Interesantno je da GT-R nije bio opasan (u trzisnom smislu) ni kada je kostao, bukvalno, dzabe za ono sto nudi.

Mislim da je problem bio taj sto je Nissan inicijalno pozicionirao GT-R kao nekakvu konkurenciju Porsche-u (u Nemackoj su unajmili neke ribe da idu i lepe nalepnice na Porsche automobile sa lap vremenom GT-R-a na 'ringu, koliko to besmisleno moze biti? oni koji kupuju Porsche ne bi kupili Nissan-a iz sasvim drugih razloga, sve i da je 2x brzi... ne znam koliko su sakea popili sefovi u Nissan-u da im tako nesto padne na pamet).

Kasnije su ukapirali da su se zeznuli pa su podigli cenu za 35%. Na zalost, mislim da tek tu nece 'leba da se najedu, posto sa tom cenom GT-R vec upada u teritoriju za koju entuzijasti nemaju para, a oni koji imaju - njima nije tesko da dodaju jos para i kupe Ferrari, Lambo, 911 Turbo, SLS ili nesto slicno.

A steta, IMHO, super auto, ali bez velikog trzista po novoj ceni.

Svabe su genijalci za segmentaciju auto trzista, i tu slabo ko moze da im prismrdi. Iza toga se kriju enormne studije trzista a ne neko napaljeno "e sad cemo da napravimo cudo sa 700 konja i 60K EUR i da pokazemo svima", zato im i ide jako dobro a u isto vreme imaju fine profitne margine.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
80.150.65.*



+7176 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu23.08.2014. u 20:51 - pre 117 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Evropski proizvodjac automobila je morao da uz duboki naklon skida i cega,da bi usao na trziste usa.Fore sa ili bez nisu bile ni u opciji za

razmatranje nego se sve pravilo u ful opremi sa izmenjenim farovima i migavcima po njihovim std.Uostalom ti ludaci u usa su toliko individualno

sposobni da preprave bilo koji motor ili karoseriju da je bespredmetno raspravljati o mogucnostima kojim raspolazu.


Paa, sve to ima svoju cenu :-)

USA trziste automobila je najkonkurentnije trziste na svetu. Iz 2 razloga:

a) Amerikanci imaju para
b) Zive u automobilu

Tako da svi proizvodjaci koji dolaze na USA svoje cene moraju da prilagode tom trzistu. Cak i Kanada, koja je, prakticno, ista teritorija, ima "evropske" a ne USA cene i proizvodjaci su cesto isli do apsurdnih stvari kako bi ogranicili mogucnost preprodaje USA modela u Kanadi.

Medjutim, to ne dolazi "dzabe" - ta smanjena cena nije pala sa neba. Neki proizvodjaci USA modele proizvode na drugim lokacijama (Meksiko i sl...), neki proizvodjaci sakate USA modele i to ne u vidljivom smislu (cupholder ili grejac za guzicu ili eksterijer) vec na sasvim drugim mestima: hladnjacima za ulje, kocionim diskovima i sl... To su jos i poznate stvari, ko zna sta se jos krije u USA-specific PN#-ovima delova.

Primera radi, mislim da sam pominjao, N54 335i (E92/E93) koji se valjao u USA nije imao dodatni hladnjak za ulje koji je ugradjen u evropske modele osim ako nije dokupljen M-sport paket. Kako je u pitanju twin-turbo motor a i segment je "sportski" temperatura ulja se vrlo brzo popne na 120 stepeni i ako ga malo nagazite bez problema ode na 140 i na EU modelu.

BMW racunovodje su verovatno sracunale da vecina Amerikanaca nece voziti auto u tom rezimu da nedostatak dodatnog hladnjaka za ulje predstavlja problem, a oni koji kupju M-sport paket ce ga dobiti posto se cena podigne fino.

Naravno, to je rezultovalo u limp modovima za sve one koji nisu imali M-sport ali su voleli da voze "emotivnije" u juznim USA drzavama. BMW je i za to imao strategiju: "najbucniji" ljudi sa foruma su dobijali pozivnice da dodju u BMW servis da im se ugradi dodatni hladjak :-)

Dakle, platis manje - ali i dobijes manje.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu23.08.2014. u 21:15 - pre 117 meseci
Citat:
Svabe su genijalci za segmentaciju auto trzista, i tu slabo ko moze da im prismrdi. Iza toga se kriju enormne studije trzista a ne neko napaljeno "e sad cemo da napravimo cudo sa 700 konja i 60K EUR i da pokazemo svima", zato im i ide jako dobro a u isto vreme imaju fine profitne margine.

Za ovo si u pravu.Zato je vw i napravio fabriku u rusiji pa ih sankcije uvoza evropskih automobila i zaobici,mislim na tu marku.
Amerikanci ili ce dobiti na gotovo ceo paket ili ce kao sto sam rekao individualno napraviti ono sto kazes da evropljani naprave cudo od 700 konja.
Pun je jutjub tih prepravki od igle do lokomotive koje furaju brzinom neurona a nemcima trebaju milijarde da bi razvili neki turbo projekat i pakovali
kako Vladd kaze u carobni celofan koji kosta.uz to treba uzeti cinjenicu da nemci mogu ali opet da bi usli na to trziste,ili slicno poslovici,.....BREG MUHAMEDU.
Znaci,potrebna je jedna garaza.Sto se tice GT-R a,taj ko preferira perfomanse njega ta cena ne pogadja.Nesto slicno kao danas na Godu(splavu),zakaci jahtu da popiju kafu
i smazu sladoled.
KOliko sam citao arhivu ti si pre par godina cekao neku bembaru da izadje,a vec vozio neki bmw ili je vec kupljena?Nije cena nego strast i zelja!?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu24.08.2014. u 10:59 - pre 117 meseci
Ja sam davno, prvo sebi, a onda i na forumu, pojasnio stav o Nemcima u auto industriji. To im je glavna privredna grana, i najjaca je u EU. I dok nemac mora da proizvede hiljade vozila(sklekova) da bi zaradio milijardu, u resursima sirom evrope, azije i amerike, Francuska napravi dva broda u jednom brodogradilistu..za iste pare.

To sto se meni, kao korisniku, ne svidja odnos i "filozofija" prodaje "imidza", a treba mi konkretno vozilo(pouzdano i nazalost trajno)..to globalno nema veze, niti ce se stanje kretati u tom smeru.

Ali ne treba mistifikaciju shvatiti zdravo za gotovo. Sve najbolje knjige o motorima, nastale su izmedju dva rata od americkih autora i eksperimenata..
Nemci su svaku IDEJU, ne i realizaciju, skupo prodavali kao "patent"..i sam naziv "dizel"..

A mene ne zanima da li je motor dizel ili na "tesko ulje"..bitno je da je onakav kakav mi treba..

Tako da su "studije" i pre svega "manipulacija" trzistem(ugradnja "potrebe u glavu potrosaca) zaista mocno oruzje, ali..junaka ne cini reklama ili sjaj oklopa...vec prasina na bojnom polju...
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+288 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu24.08.2014. u 11:19 - pre 117 meseci
@Vlad

ako je tako sa nemackim proizvodjacima, koji je tvoj favorit na globalnom trzistu?

hiljade i hiljade postova protiv svaba
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7176 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu24.08.2014. u 13:06 - pre 117 meseci
@Lavlja_Jazbina,

Pa nije bas, imas puno entuzijasta i ljubitelja automobilskog sporta koji nemaju $100K/EUR 100K da pljunu na danasnji GT-R.

Sto se Amera tice, tacno, tamo je DYI majka - ali obrati paznju: sve to tamo je bez ikakvih tehnickih standarda, znam sta pricam posto sam dugo vremena pratio modifikacije za moj motor po USA, cak sam i sam na kraju kupio jednu od tih njihovih gizmo-a (JB4) koja za $500 nasvira jos 100 konja. Ali cena toga su mnogobrojni unisteni motori.

Moderni automobili danas imaju DME koji detektuje jeftine DIY tuninge koji "tripuju" DME promenjenim podacima iz senzora (BMW ima cak "interni" kod za detektovani tune, naravno to svako danas zna pa moze da ga obrise), kako bi odbili garanciju takvim automobilima u USA. Naravno to je igra macke i misa, proizvodjaci smisle zastitu, tuner ekipa je razbije i tako u nedogled.

Citat:

KOliko sam citao arhivu ti si pre par godina cekao neku bembaru da izadje,a vec vozio neki bmw ili je vec kupljena?Nije cena nego strast i zelja!?


M4, ali nisam ga kupio (bar ne jos) zasto sto se selim i imam 100 drugih stvari da uradim i za koje mi trebaju pare, a od pre 2 meseca ne vozim vise puno kao ranije van grada... :(
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu25.08.2014. u 15:06 - pre 117 meseci
Citat:
AstralPro:
@Vlad

ako je tako sa nemackim proizvodjacima, koji je tvoj favorit na globalnom trzistu?

hiljade i hiljade postova protiv svaba


Sta cu kada sam u "zatvoru"..

Favorit su mi "Italijani", a na bliskom drugom mestu.."Francuzi"

Prosto moram da "ispostujem" i jedne i druge, odlicne motore i pristupacna vozila. Nadalje bi se krenulo sa dalekog istoka..Japan i Koreja(ili Koreja pa Japan)..Nemacki proizvodi na dalekom mestu, prakticno nisu u razmatranju ni u kakvoj opciji...mozda preko posrednika..
Svaka njima cast na industrijskoj snazi, ali pecivo je uvek bolje u maloj pekari

P.S.

Da se osvrnem na "tehnicke standarde". Po kom je "tehnickom standardu" i na kom modelu vozila, zamena ulja(i to "specijalnog") u menjacu na 50-60kkm?
Sa druge strane, za izuzetan DIY, na snaznim motorima, mora se imati malo vise znanja i jos vise opreme, da potvrdi deo znanja, ne moze se prosto sa "kutijicom" dobiti silna konjaza, bez posledica..u kratkom periodu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu25.08.2014. u 20:05 - pre 117 meseci
Koji Italijani i koji Francuzi?

Moze biti samo Tlijan (ali ne dugo jos), i Francuz, obzitom da je drugi, od postojeca dva vec u polovicnom vlasnistvu Kineza.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu27.08.2014. u 10:54 - pre 117 meseci
Kakve veze ima, mozda je bolji kinesko(enterijer, sasija i elektronika) -tursko(sitan pribor)- madjarsko(menjaci)- cesko- meksicki(motori) VW????

Fiat, pa Pezo, Reno i Citroen..dalje nije ni bitno...
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.dynamic.sbb.rs.



+613 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu18.10.2014. u 00:07 - pre 115 meseci
Ubrzanje 0-100km/h dizel karavana:

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu18.10.2014. u 08:49 - pre 115 meseci
Nije to ubrzanje "dizel karavana" vec Pasata 8, sa najnovijim 2.0TDI biturbo motorom...

Da se ne pomisli da ostali "dizlo karavani", od juce i prekjuce, pa jos 2,0tdi, mogu TO isto...malte ne da im je to "obicaj".
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu21.10.2014. u 00:45 - pre 115 meseci
Postoji vise snimaka tog novog Passata za kojeg kazu da ce biti ponudjen trzistu za 25.000 eura.





Ne zna se samo sta ce konkurencija, ako uopste postoji, reci na sve ovo?
5 sekundi do stotke sa prosecnom potrosnjom goriva ispod 5 litara
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
88.128.80.*



+7176 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu21.10.2014. u 07:36 - pre 115 meseci
Hehe, sad ce brigade koje ce reci - kome treba 0-100 za 5 sekundi, VW izmislja neke svoje kriterijume, kod Korejanca/Italijana/Francuza moze bolje za iste pare bla bla bla :)

500 Nm je 500 Nm... Da kupujem auto tog tipa, vrlo rado bih zamenio cm^3 gepeka ili neke dodatne lajsne, cupholdere ili sta ti ja znam za ugodjaj kada se zgazi gas na toj makini.

Inace idem bas sad u Wolfsburg na sastanak, ako imam srece mozda i vidim novi Passat hehe :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu21.10.2014. u 16:57 - pre 115 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Hehe, sad ce brigade koje ce reci - kome treba 0-100 za 5 sekundi, VW izmislja neke svoje kriterijume, kod Korejanca/Italijana/Francuza moze bolje za iste pare bla bla bla :)

Neće, prošlo je vreme kada su te brigade uletale sa raznoraznim "mišljenjima" tog tipa.

Njima diskusija i razmena stavova nikada i nije bila cilj, nego isključivo trolovanje tema i miniranje zaključaka donesenih u njima.

A pošto su trolovi na ES-u provaljeni i žigosani, sada je i njih sve više sramota da uleću na takav način, štaviše sve češće su i konstruktivni.


On topic:

Ovaj VW 2,0 motor sa 250+ KS je dobra ilustracija stanja u autoindustriji i stepena nadmoći Nemaca u odnosu na druge u ovom trenutku.

Sećam se kada sam pre 5-6 godina sa kumom išao na prvi servis njegovog Ceeda 2.0 CRDI (140KS). Tada sam otišao kod tehničkog direktora uvoznika i pitao ga ima li on neka saznjanja sprema li se naslednik tog, tada već vremešnog motora, ali dostojnog konkurencije. Podsećam da je VW tada imao još stariji, brundavi 2,0 TDI PD sa oko 150 KS, koji je dakle bio samo neznatno jači od ovog, ali je bio i dosta bučniji i sa nepovoljnom raspodelom snage.

I taj čovek mi je odao "tajnu" da Korejanci u najvećoj tajnosti razvijaju novi 1,7 CRDI motor koji bi, po njegovim rečima, performansama i cenom trebalo do nogu da potuče konkurenciju.

Odmah sam bio skeptičan na to i pitao ga kako novi motor od samo 1,7 litara može da bude bolji i jači od starog 2,0, a on mi je, pun samopouzdanja, odgovorio kako ne mogu ni zamislim kakav će taj motor biti i na koje će sve načine predstavljati "smrt" za ostale.

I naravno, taj motor je vrlo brzo ugledao svetlo dana, već za godinu dana smo mogli da ga vidimo u Optimi, I40, IX35, sa sumnjivih 136KS (realno do 130).

Prostim uvidom u tehničke podatke tog motora lako se može zaključiti da je taj "novi revolucionarni" 1,7 motor zapravo onaj stari 1,6CRDI (sa zdravih 115 KS) kome je za par milimetara (koliko blok dozvoljava) produžen hod i neznatno povećan pritisak turbine, ne bi li se iz te postojeće konkstrukcije iscedila i poslednja kap snage.

Prema tome, šta se desilo od 2008. do danas:

- Korejanci su 2008. u srednjoj klasi imali 2,0 CRDi sa zdravih 140 KS, a Nemci stari brundavi 2.0 TDI PD sa 150 KS i znatno većom cenom. Japanci su imali 2,0 D4D sa slabašnih 116 KS i cenom negde između.

- Korejanci danas 2014. umesto starog ali odličnog 2,0 CRDI sa 140 KS imaju 1,7 CRDI sa 130 KS koji je ustvari stari 1,6, samo sa nešto dužim hodom. 2,0 CRDI je izbačen jer im je skup za proizvodnju.

- Nemci danas imaju 2,0 Biturbo sa 250 KS i cenom ne mnogo većom za tu snagu.

- Japanci su 2008. imali 2,0 D4D sa još onda slabih 116 KS, a 2014. godine imaju 2,0 D4D sa smešnih 124 KS.

Situacija je jasna.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.156.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu21.10.2014. u 18:05 - pre 115 meseci
@Zare

Trosi 5l dok se vozi rezimom 0-100km/h za 5 sekundi?

Cenovnik verzije koju dizete u nebo u prilogu... jel da nije bas 25k eura vec 38.3k eura znaci vise od 50% razlike (27.5czk = 1e).

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu21.10.2014. u 19:00 - pre 115 meseci
Ove cene iz tabele su orjentacione i kataloske sto ujedno znaci i maksimalne. Osim toga, samo DSG i 4 mot dizu cenu bar 4 do 5 K eura, mada je mala verovatnoca da ce se 500 Nm ponuditi samo na prednjem pogonu.

Ja prenosim informaciju koju je VW predocio javnosti neposredno pre pojave novog B8 Passata kada su rekli da ce njegova cena biti manja za 10% od prethodnika. U oba slucaja podrazumevana je pocetna cena. Cena modela u trenutku pojavljivanja.

Ako nam je poznato da je auktualni model Audia A4 TDI sa jakom opremom mogao (mozda jos uvek moze) da se kupi za 30, i manje hiljada eura, onda je jasno da Passat mora biti jeftiniji.
Bar tako nalaze logika.

Citat:
Branko Santo: @Zare

Trosi 5l dok se vozi rezimom 0-100km/h za 5 sekundi?




Ne,

to znaci da moze da ubrzava kao vrhunski sportski automobil, kao i to da, ukoliko vozac pozeli ekonomsku voznju, za razliku od "tog" vrhunskog sportiste, ovaj Passat vrlo lako moze da potrosi manje od 5 Litara prosecno. O konforu oba spomenuta u prethodnoj recenici, nije potrebno posebno diskutovati.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu22.10.2014. u 10:59 - pre 115 meseci
Citat:
Hehe, sad ce brigade koje ce reci - kome treba 0-100 za 5 sekundi


Treba, zasto ne. Svako voli sta voli, neko brzine, neko motore neko kola..

Citat:
Trosi 5l dok se vozi rezimom 0-100km/h za 5 sekundi?


Upravo to, i to ne ovaj B8, vec i onaj kockasti iz 1984-e..VW je to, nije to mala stvar..

Naravno da su to marketinska "prelivanja" informacija, moze da trosi "manje" od 5(pogotovo tamo gde se ne placa kazna za lazi), ali ako se smanje injektori, malo preradi racunar i vozi nizbrdo..za potrebe kamera..


Realno je potrebno samokontrole, pa naci balans izmedju onoga sa pocetka posta "voli", i ove kojestarije da "stedi"

Ne znam sta i zasto stedi, i sto su za te brzinske karakteristike bitni "gepek" i "stednja". Kada je jednostavnije koristiti uzivanje zbog kojeg je i uzeto sredstvo za uzivanje, narocito u brzini i ubrzanjima.

Mislim, "trosi" i 0 goriva litara na pakingu...istina dazbine su tu da bas ne bude i parking potpuno besplatan
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.static.isp.telekom.rs.



+76 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu22.10.2014. u 11:19 - pre 115 meseci
Mislim da je sada vec bezveze gadjati se ko stavi veci turbinu i dobije vecu snagu. I dosadasnji motori su vrsili funkciju kod VW ali ovaj motor je vise kao ekstenzija polnog organa. Oni koji su kupovali 2.5 TDI V6, sada ce kupovati ovaj motor, znaci ljudi kojima treba za vucenje prikolica..i onih koji samo hoce da se.... jel te...pokazuju. Vec zamisljam likove koji voze ovaj motor...vozi u koloni najsporije i onda cim neko hoce da ga pretekne on po gasu i jos se smeska, ...a pride svemu tome, malo trosi.

VW je pogodio zelje kupca i napravio siroki asortiman opsega snage pa je cak otisao tako daleko da motori iste snage nemaju istu oznaku. Konkurencija se uplasila ekonomske krize i niko nece da pravi troskove pa ni da pravi revoluciju sa motorima...a kada ce shvatiti da grese...verovatno je vec kasno poodavno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu22.10.2014. u 11:35 - pre 115 meseci
MA da, konkurencija spava, evo i Pezo i Volvo su prespavali 1.6THP sa 270 ks..

Trpaju turbine a forsiraju stednju..i ekologiju..a imaju KS-a kao kamioni
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 85558 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.