Enterijer je vanserijski, u to nema sumnje, i zaista je nesto sto je impozantno u trenutnoj auto industriji. Da se toliko dobro estetski odrade ventilacije na kokpitu, to je radio bas bas dobar dizajner..
Drugi su oblikovali i ukrasavali "tuzne i ruzne" otvore, ali ovo je ekstra u Pasatu...
Ali, niti su motori fascinantni niti je ostalo nesto zapanjujuce da bute toliko klot u ceni 25k evra..odnosno 26..
To je gadna cifra, za tu cifru postoji jako veliki izbor za sve zelje i opcije...Pasat u toj cifri je van kokurencije, ali ne kako bi Zare npr shvatio, da je iznad
, vec je daleko ispod, ali bas daleko.
Pasat od 33k evra je vec limuzina, i to koja moze da oduzme kupca MB CLK varijanti...i ima smisla kao vozilo..
Benavljenje sa "rasponom cena" i "entry" modelom koji i nije bas "ulazni", je nesto sto ce i sami da shvate...samo da marketing manageri dobiju "samar" sa trzista...