[quote]
bakara:
Citat:
Darko Nedeljković:
Kontra si postavio pitanje...
Zasto bi putnicki auto vozio kao teretni kad imas svu preglednost?
teretno vozilo vozim kako moram, a kad vozim putnicki ne ponasam se kao da vozim teretni...ne glumim da ne vidim pozadi kad vidim.
Ne, mislim da ti nisi propratio razvoj diskusije os pocetka, pa cu ti ukratko prepricati - ovde se pojavio jedan cudan lik koji se predstavlja kao bordzija i tvrdi otprilike da je taj teretni punto opasan po okolinu, tj. tvrdi da je cak i punto koji ima samo malo zatamnjena stakla opasan po pesake, motocikliste, saobracajne znakove, semafore, zardinjere, drvece i visoko rastinje. Njega razumem da se zaebava na forumu i trazi ako nekog moze da iznervira svojim uvrnutim pristupom diskusiji, ali od tebe se tesko moglo ocekivati da podrzis takve stavove. Ali, dobro, sta je tu je, otisli smo daleko u offtopic a mozdz je najbolje da sacekamo nekoliko godina dok sva vozila budu ima rikverc kamere, pa ce pojava okretanja i gledanja kroz zadnja stakla svakako nestati. A do tada, svako neka vozi onako kako misli da je za njega i za druge najbezbednije, niko nije lud da namerno primenjuje procedure za koje sam mii da nisu bezbedne, dovodeci tako pre svega sebe samog u opasnost od invaliditeta i smrti.
A sada bih ako je moguce da se vratimo na temu... Vidim po EU neke tablice koje nemaju oznaku drzave i zvezdice od unije, pa razmisljam nesto - mozda bi resenje za srbiju bilo da se uvedu opstinske tablice, sa kojima se ne moze napustiti opstina, ne sme se izaci na autoput i ne sme se voziti brze od poljoprivrednih masina, naprimer 50km/h. A za redovna vozila poostriti uslove tehnicke ispravnosti, ekoloskih standarda i estetike. Zasto je to bitno? Zato sto po brdskim selima Srbije ima mnogo neregistrovanih vozila, ili onih koja su na ivici da li mogu proci tehnicki pregled. A tim ljudima je i takvo vozilo egzistencijalno veoma bitno, da mogu otici do prodavnice i snadbeti se zivotnim namirnicama, a do domz zdravlja i apoteke kad su bolesni, jer hitna pomoc ne znam da li ide po makadamima i brdima. A sa druge strane, jasno bi se odvojila vozila koja moraju biti potpuno tehnicki ispravna, kao i estetski i ekoloski, koja ce prelaziti mnogo kilometara, voziti se autoputem, ici po celoj drzavi i cak u inostranstvo. Za ove prve neki najosnovniji tehnicki pregled, niza cena osiguranja i registracije, a za druge sve redovno.