Java Beograd: Vidiš, ovo poslednje šta si naveo je zanimljivo za diskusiju.
Prvo šta sam primetio na ovom automobilu je da se, nakon nekoliko sekundi od kontakta, lampica za nedovoljan pritisak ulja gasi.
Dakle, potenciram: ne kao kod drugih automobila da se gasi nakon startovanja motora (kad se, zajedno sa motorom pokrene i uljna pumpa), već ubrzo nakon davanja kontakta, pre startovanja motora.
Možda grešim, ali to me navodi na zaključak da je na neki način osiguran pritisak ulja i kad motor nije startovan. Ako je tako, onda u Start-Stop režimu pritisak ulja nikad ne pada na nulu, kao kod običnih motora.
Drugo, šta sam naravno odmah primetio, to je startovanje motora "na pola ključa". Dakle, nikad nema verglanja, već bukvalno odmah startuje. Čitao sam neke komentare da je fora u tome da se kod gašenja motora radilica namesti "nekako" i time omogući stratovanje motora bez verglanja.