Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 49796 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9421
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10236 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?23.04.2017. u 14:08 - pre 84 meseci
Citat:
1odnas: Kupovinom u winwinu ucestvujete u pljacki samih sebe.
Kad god je nešto najjeftinije u win win-u, ja tamo i kupim. Kako to pljačkam samog sebe ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

1odnass

Član broj: 336660



+2 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?23.04.2017. u 14:53 - pre 84 meseci
Ne pljackas sebe vec svoje dete. Koje ce imati losije obrazovanje, losije lecenje, losiju zastitu.
To je firma koja posluje uspesno samo zato sto dere srpski budzet, prepumpava budzetske pare u privatene dzepove.
A tek monopol, ista ekipa je pokupovala i kupuje sve na trzistu it maloprodaje. Uopste maloprodaje.
Pa i ta tehnomanija, kakva god da je, vlasnik je napravio posteno, a sad ga ubija nelojalna konkurencija pogonjena parama iz budzeta. Winwin
 
Odgovor na temu

Branimir Maksimovic

Član broj: 64947
Poruke: 5534
02dafcdb.bb.sky.com.



+1064 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?23.04.2017. u 15:54 - pre 84 meseci
Pa velika vecina je za pljackase, u cemu je problem?
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?23.04.2017. u 16:30 - pre 84 meseci
To uopšte nije ništa novo, u zavisnosti od toga koja je garnitura trenutno na vlasti i kakva je raspodela karata u samoj garnituri pojedine firme dobijaju i poslove. Ne znam kako ide ta raspodela geografski ili po delatnostima, ali verujem da je onako prilično dobro raspoređeno, tako da im mi svi dođemo kao ovce za šišanje. Sve te banke, mobilni operateri, osiguravajuća društva, lanci hipermarketa ili prodavci tehničke robe su manje više igrači koji na tržište upadaju zahvaljujući uvezanosti sa politčkim strukturama i tu nema ništa novo. Dobro, malo sam preterao, nisu svi, ali mi neka odokativna procena kaže više od pola. Novo je to što sada, tj. poslednjih desetak godina mi postajemo ovce koje šišaju i "strani investitori", a mnogi od nas su imali priliku da osete njihovu poslovnu politiku na sopstvenoj koži.

Za winwin ne znam, nemam iskustva sa njima, ali mi ne ulivaju poverenje. Nemam iskustva ni sa tehnomanijom, ali zato imam sa govnendijem(poznatiji kao handy) i operaterom govnip(poznatiji kao vip). Nemam ništa protiv toga što je prvom vlasnik Bugarin, a drugom Austrijanac, ali sam besan, ljut i ogorčen što je neko za masne pare dozvolio da se ove dve firme ponašaju u Srbiji tako kako se ponašaju i u meni kao kupcu vide najobičniju stoku(izvinjavam se na izrazu, ali ne znam kako to drugačije da kažem). Ne bi mi bilo žao da me je neko zavrnuo na nekom blatnjavom buvljaku, ali ja nisam otišao tamo, da razgledam robu na kartonskim kutijama i šatorskim krilima, već sam ušao u lepo sređenu i uređenu radnju koja sva šljašti i blješti i koja se može naći u svakom gradu u Srbiji. Da dodam, koja je registrovano pravno lice. Dakle, uđem u radnju, kažem "dobar dan", malo prošetam, razgledam, a onda pitam "može li to i to, tako i tako, kao što piše ovde?" i dobijem odgovor sa osmehom od uva do uva "naravno gospodine", potpišem ugovor za uređaj/pretplatu ili šta već, dobijem garanciju i odem sav srećan. E onda ne prođe ni mesec dva, a ispostavi se da mi je kao nov isporučen neispravan uređaj koji je već prodavan i vraćan ili mi je petominutni video prilog sa tubeta tarifiran kao da sam otkupio prava na prikazivanje "Kuma I i II" u udarnom terminu na nacionalnoj frekvenciji. Pošto ne gubim lako nerve(bar mislim da je tako), odem lepo u radnju(radnje) i opet kulturno kažem "dobar dan, taka i taka stvar". U tom trenutku prestaju osmesi i (lažna) ljubaznost, a počinje menjanje teme, zamena teza, zavlačenje, izvlačenje i tako dalje. Počinje ono što bi se moglo nazvati hebanje u zdrav mozak sa sve zavrtanjem ušiju, a ja sebi u tim trenucima sve više počinjem da ličim da na onu životinju koja ima te velike uši i liči na konja, a nije konj. Na kraju snaga, umoran od svega, posle posete tržišnoj inspekciji shvatam, da je bolje da se oprostim od stotinak evra, nego da trošim nerve koje više i nemam.

P.S. Izvinjavam se ako je post bio preopširan ili je omašio poentu, ali malo mi je lakše kada sve ovo ispričam.
 
Odgovor na temu

1odnass

Član broj: 336660



+2 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?23.04.2017. u 18:05 - pre 84 meseci
Citat:
Branimir Maksimovic:
Pa velika vecina je za pljackase, u cemu je problem?

Vecina je protiv. Ali je ubijena u pojam. Plase se i sjebani su zivotom u srbiji.

Winwin je isto sto Partizan i C.zvezda. Nema razlike. Bankrot firme koje parazitiraju na budzetu.
Samo su sportski klubovi brutalniji u pljacki narodnih para. A winwin to radi preko stotina tendera drzavnih preduzeca.

Sto se tice zastite prava potrosaca, svi veliki su skoro isti. Zato je najbolje kupovati u lokalnoj radnji, pomoci komsiju, koji ce uvek pre da se iscima oko klijenta nego veliki.

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9421
89.216.32.*



+10236 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?24.04.2017. u 07:45 - pre 84 meseci
Citat:
1odnass:Ne pljackas sebe vec svoje dete. Koje ce imati losije obrazovanje, losije lecenje, losiju zastitu.
U jee, gde ti ode !
Ali, dobro, ako će da zaposle dobre pedijatre čim ne kupim USB stick u Win Win-u, onda OK. Neću da kupujem. A tebe pozivam na odgovornost, ako ne zaposle nove dobre, pedijatre.

Neko ti baš zgazio na žulj ?


Uzgred budi rečeno, dosad imam samo dobra iskustva sa Tehnomanijom kad je u pitanju reklamacija neispravne tehničke robe u garantnom roku. Što se Win Win-a tiče, do sada nije bilo potrebe da išta reklamiram.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 09:33 - pre 83 meseci
Makar za IT tehniku imate izbora. Na ovom i sličnim forumima se nalaze predlozi za poštene male radnje koje zapošljavaju po par radnika i savesno rade svoj posao.
U stvari kad bolje razmislim, imate izbor za sve, ali nemamo znanja o ekonomiji.
Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti. Ai mi nemamo svest da ako ne kupimo kod malog trgovca on će nestati. Čak veliki lanci nisu ni najjeftiniji osim ako se ne dovijate sa onim njihovim forama "nađite jeftiniju cenu i dobićete 10% popusta" što sam jednom probao baš beše u WinWin-u da bi mi ljubazna prodavačica rekla da je jedno web cena a drugo maloprodajna cena?!?

Dešava se da za neku stvar jednostavno nemate izbora (iako izbor uvek postoji) ali zbog raznih spleta okolnosti (morate da kupite danas i sl.) morate da kupite u velikom lancu.

Moja iskustva sa Tehnomanijom su dobra, kupio sam dosta stvari kod njih ali dosta i nisam kupio jer sam našao jeftinije. Volim da odem kod njih jer imaju najveći izbor i izaberem, bukvalno ih iskoristim da izaberem šta hoću da kupim. A onda odem gde ima povoljnije. Bilo bi mi žao da se ugase baš iz ovog razloga. Ne znam koja stranka ni koji tajkun stoji iza njih.

Ono što sam napisao da za neke stvari nemate izbora, to mi se desilo pre 2 meseca. Tehnomanija je jedina u Beogradu prodavala tu marku (bilo je još par prodavaca van Beograda ali su bili 10-20 % skuplji) a ja sam zapeo samo za jedan konkretan model. Na sajtu je zgodno da vidite odmah u kojoj radnji imate taj proizvod. Bez obzira na to pozovem call centar da još jednom proverim tu "činjenicu". Devojka mi potvrdi da ima samo u jednoj radnji, kako i stoji na sajtu. U redu, to je to. Krenem kolima (12 km vožnje u jednom smeru) jer sam hteo tog dana da kupim i sam odvezem kući (nije mala stvar, nije bitno o čemu se radi) nisam hteo da mi oni dovoze jer se čeka 2-3 dana isporuka. Dolazim u radnju, svi ljubazni, upućuju me na prodavca koji prodaje tu robu, malo pregledam šta se nudi a čim mi je prišao ja mu kažem došao sam zbog tog i tog modela. I on me odmah napadne što nisam zvao da proverim, nemaju na stanju. Ja mu kažem da sam zvao call centar i da su mi rekli da imaju na stanju, a on mi odgovara to je jedan fiktivni komad koji se mesecima vuče po sistemu a realno ne postoji?!? Što niste zvali ovu konkretnu radnju da pitate da li ima?!? Znači trebao sam da proveravam istinitost izjave devojke iz call centra?!? Ja iznerviran povučem da se pozove call centar i razjasni. Naravno, okrenu oni call centar i javi se drugi muški glas kome sam morao sve iz početka da objašnjavam. Mrtav ladan, kaže pa ne mora ta informacija da bude tačna?!? Pa čemu onda služi call centar? Meni pritisak samo raste. Tražim šefa, nije tu. Hoću da napišem prijavu, daju mi knjigu utisaka. Ne budem lenj i sve opišem. I odem kao popišan iz radnje. Pošto sam tražio da se mi obrate i reše situaciju nisam jurio po drugim prodavnicama. Prošla je nedelja dana, bez ikakvog odgovora, ostavio sam mobilni i email. Ništa, krenem da jurim dalje van Beograda, nisam imao izbora. Koga god sam okrenuo svi imaju ili oštećen primerak ili vraćen sa reklamacije a cena veća nego u Tehnomaniji za 2-3 hiljade, plus neke od ovih radnji nemaju besplatnu isporuku nego se angažuje Post express i naplaćuje od strane kupca. Od jedne prodavnice dobijem informaciju (u stvari to je više njih govorilo, ali kao opravdanje) da se očekuje na carini za koji dan da stigne. I prođe bogami mesec dana ja ne nađoh što sam tražio. Slučajno bio u gradu, rekoh hajde da svratim u Tehnomaniju u Sarajevsku, da vidim šta bi mogla da bude alternativa od modela. Upute me na tu i tu etažu, ja krenem da gledam, priđe mi devojka i pita šta me interesuje. Ja joj kažem treba mi to i to, vidim nemate izloženo i nemate već par meseci taj model pa da vidim šta je alternativa. Priđe ona računaru, samo da proverim, kaže imamo 6 u centralnom magacinu?!? Da li ste sigurni? Kucne ona poruku nekome i kaže stiglo je pre 2 dana i već radnje raspoređuju koliko kome treba. Ja ne mogu da verujem. Da li mogu da kupim, pitam, naravno da može, pošto je bilo oko 6 posle podne ne može sutra isporuka na adresu nego prekosutra. Nema problema. Ja platim i dalje ne mogu da verujem. Ostalo je samo da čekam. Prekosutra me zovu iz tih transportnih firmica (Brueder Weiss, tako nešto) kaže imamo isporuku za Vas. Stigli, otvorio sam pred njima jer i dalje nisam verovao da je neki neoštećen primerak, mislio sam da su pokupili outlet iz neke druge radnje. Sve u redu, garancija, hvala doviđenja.


[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 02.05.2017. u 10:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 09:51 - pre 83 meseci
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 09:55 - pre 83 meseci
Zašto bi bilo? Mali privatnik nije obično skuplji, ali treba uložiti malo više vremena da se nađe.

ITsvet, pcberza i eponuda su mi uvek prve stranice u pretrazi.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 11:22 - pre 83 meseci
Mali privatnik je SKORO UVEK skuplji od velikog trgovinskog lanca, ako radi po zakonu. Ili ako nije, ako je tek počeo pa igra na kartu manje cene, ubrzo će propasti.
Mnogi veliki distributeri hardvera, gaziranih pića i druge robe IZRIČITO ZABRANJUJU da se njihova roba prodaje ispod neke cene.
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
*.dynamic.sbb.rs.



+690 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 12:34 - pre 83 meseci
Citat:
IUOP_1:
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?

Nije. Mi treba da kupujemo kod malog privatnika da bi mali privatnik preživeo a on će da kupuje gde je povoljnije.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 13:13 - pre 83 meseci
Ja samo hocu da istaknem da kako ljudi pricaju/propagiraju jedno, a rade drugo. Sta je onda od ta dva ispravno?

Dalje, ne mozes da nateras coveka da istu stvar kupuje tamo gde je skuplje. Bez obzira da li je u pitanju podrska maloj prodavnici u kraju, ili neka akcija poput kupujmo domace.

Trece, podrska malom preduzetniku treba da se radi na nivou drzavne politike, prevashodno smanjenjem poreskog opterecenja i pojednostavljanjem propisa, a ne insistiranjem da se kupci ponasaju neracionalno (da kupuju skuplje).
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 13:29 - pre 83 meseci
Citat:
dule_ns:
Citat:
IUOP_1:
Citat:
HoT_Steppa: Treba kupovati u lokalnim radnjama, da bi mali privatnik preživeo i da ga ne bi pojeo veliki tajkun iz bilo koje oblasti.

Citat:
HoT_Steppa: A onda odem gde ima povoljnije.


Ovo ti nije u suprotnosti jedno sa drugim?

Nije. Mi treba da kupujemo kod malog privatnika da bi mali privatnik preživeo a on će da kupuje gde je povoljnije.


Ako je ovo bilo na moj račun onda grešiš. U pretrazi na pomenutim sajtovima retko kad iskoči WinWin, Tehnomanija kao najjeftiniji. Primer koji sam opisao se ne računa jer je specifična situacija traženja nečega što drugi ne nude.

Evo novijeg primera, trenutno popularan procesor:

http://www.pcberza.rs/komponen...et-am4-amd-ryzen-5-1500x/2214/
http://www.itsvet.com/procesor...yzen_5_1500x-pdaa1-23.i?id=711
http://www.eponuda.com/racunar...-7ghz-box-procesor-cena-407845

gde su veliki igrači?
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?02.05.2017. u 14:33 - pre 83 meseci
Ma mislio sam generalno, naravno. Cesto slusam za podrsku malim firmama, ali retko kad cujem ispravan predlog (ispravan po mom misljenju, svakako).

Evo, zadnji slucaj koji sam cuo - rekonstrukcija jedne beogradske pijace. Svi lokali se renoviraju, zakupci su oterani na "prinudni odmor", dok se to ne zavrsi. I sta ce sad biti? Drzava je digla cene zakupa (sa par hiljada na nekoliko desetina hiljada dinara). Mali preduzetnici nece moci da placaju tako visoke cene i na njihovo mesto dolaze veliki igraci (da ih sad ne imenujem). A kladim se da ce posle toga ljudi negde pricati - eto, zatvorise se ove radnjice ovde, niko nije hteo da kupuje tu, svi idu u supermarktete i tome slicno. A to, dakle, nije pravi razlog.

Na to sam ciljao.

A sto se same teme tice, ni ja nisam imao problema sa Tehnomanijom. Narocito mi se svideo sto su me posle jedne isporuke zvali da me pitaju kako sam zadovoljan za ljudima iz sluzbe isporuke, da li imam nekih primedbi. Nisam imao, momci su bili skroz korektni. Ali samim tim potezom su me kupili. Dok, recimo, jedan moj prijatelj je muku mucio sa jednom firmom za prodaju namestaja (trazili su mu pare za izvsenu isporuku, iako je bilo besplatno i isporucili polomljen namestaj).

Hocu da kazem da mi se cini da ovakvi problemi mogu cesce da nastanu kod manjih firmi, a da velike ne smeju sebi da dozvole tako nesto (negativnu reklamu). Nisam siguran, ali imam takav utisak. Evo, kladim se da WinWinu nije prijatno posle one frke sa prodajom polovnih racunara (link iz neke od prethodni poruka). Kao da bi se manja firma lakse nosila sa tim (u smislu, manje ljudi je culo za nju, pa ni i hajp bio manji, tako nesto).
 
Odgovor na temu

srdjan_m
Programer
St.Pazova

Član broj: 29217
Poruke: 262
*.static.isp.telekom.rs.



+12 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?03.05.2017. u 06:43 - pre 83 meseci
Inače, kad smo kod WinWin-a, praktično 99.99% proizvoda ćete naći jeftinije u EMMI nego u WinWin i to znaju da budu značajne razlike u ceni, a obe firme su jedno te isto tj.obe su maloprodaje ALTI-ja.Čak i preko nekog WinWin portala za pravna lica gde se roba može poručiti jeftinije nego na njihovom sajtu, opet je EMMI jeftiniji sa zvaničnim cenama.

Izuzetno mnogo robe sam poručivao preko njih i uvek je sve bilo OK osim jednog slučaja, kad sam dobio polovan računar. Samo ubačen u kartonsku kutiju, bez najlona, sa piratskim windows-om u dvd playeru i računar od prvog momenta nije radio. U servisu su mu menjali RAM, radio je neko vreme i opet počeo da zeza (plavi ekran, restartovanje), pa pa su opet menjali neke delove...više ga nisam ni isprobavao, stoji mi u kutiji kao rezervni računar u firmi.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9421
89.216.32.*



+10236 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?03.05.2017. u 09:07 - pre 83 meseci
Nema tu mnogo filozofije: treba kupovati tamo gde je jeftinije. (podrazumeva se da usluga mora da bude kompletna, i sve garancije ispoštovane)

Ako kupuješ tamo gde je skuplje (bez obzira mali - veliki) ti time plaćaš:

- nefunkcionalnost (loše funkcioniše ciklus nabvaka - skladištenje - prodaja - naručivanje ...)
- višak zaposlenih, u odnosu na promet
- neorganizovanost
- nestručno skladištnje (lom, rastur)
- nestručno vođenje zaliha
- i td. i td.

Ne zaboravite da su i u velikim, "jeftinim" trgvinama marže dobro preko 30%, a kod malih neretko 50% - 100%

Termin: "poštena mala radnja" je glupost, kupovanje po većoj ceni da bi "mali privatnik preživeo" je takođe glupost. Glupost je samo po sebi, jer, on ako je skuplji, on će svakako da propadne, jer 99% drugih kupaca neće kupovati kod njega. A ti ćeš lično da se osećaš kao magarac pošto si u njegovu neorganizovanost i visoke marže utrošio uludo pare, umesto da si deci kupio čokoladu.

Ono šta je skupo i neefikasno - treba da propadne.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5315

Sajt: www.bachi.in.rs


+2826 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?03.05.2017. u 11:02 - pre 83 meseci
Jea, jea, pričaj mi o slobodnom tržištu još malo molim te, pogotovo kad se zna da je Alti d.o.o., tj Prointer sadašnji se uspešno probio zahvaljujući tom slobodnom tržištu, a ne zahvaljujući Bati the lična karta i nameštenim tenderima sa državom.

E pa vidiš, toj istoj firmi treba četiri dana da pošalje predračun, često kasne sa isporukom, izuzetno su neposlovni, ali su eto gle čuda najpovoljniji je eto nekako oni imaju povlašćen status na tom "slobodnom tržištu".
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?03.05.2017. u 11:17 - pre 83 meseci
Citat:
srdjan_m: praktično 99.99% proizvoda ćete naći jeftinije u EMMI nego u WinWin i to znaju da budu značajne razlike u ceni, a obe firme su jedno te isto tj.obe su maloprodaje ALTI-ja.

Ovo sam i ja primetio, sa tim sto Emmi ima manji asortiman i manji broj radnji.

Citat:
srdjan_m: Izuzetno mnogo robe sam poručivao preko njih i uvek je sve bilo OK osim jednog slučaja, kad sam dobio polovan računar.

Imajuci u vidu koliko se ljudi zali da im je polovna roba prodata kao nova, postavlja se pitanje smislenosti dalje kupovine u WinWinu, ma koliko bili konkurentni sa cenama (bez obzira odakle ta konkurentnost dolazila).
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9421
89.216.32.*



+10236 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?03.05.2017. u 11:39 - pre 83 meseci
Citat:
bachi:Jea, jea, pričaj mi o slobodnom tržištu još malo molim te ....
Ko ti je pričao o slobodnom tržištu ?

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?04.05.2017. u 20:25 - pre 83 meseci
Ako govorimo o kupovini tehničke robe tipa laptopovi, mobilni telefoni, plejeri i slično, nikako ne bi trebalo kupovati u malim radnjama, čak i kada su jeftinije. Izbor robe je ograničen, da ne kažem očajan, usluga još gora, tehnička podrška nikakva. Jednostavno, u startu su u hendikepu prema velikim igračima. Oni jednostavno nisu u mogućnosti da svojim kadrovskim, finansijskim i drugim potencijalima isprate kupca koji zna šta hoće i da pruže dobru uslugu. Ne kažem, ponekad se slože kockice, pa možete dobro proći i kod njih, ali to su izuzeci.

E sad, što se tiče velikih igrača, tu je već šarenilo. Ima onih koji izvestan period, bar u početku poslovanja budu fer prema kupcu, moraju da osvoje tržište i da se probiju, a kasnije počnu da muljaju. Ni kod njih ne bi trebalo kupovati ako je cena baš baš niska, jer to ipak budi sumnju, prilično opravdanu u dobre namere prema kupcu. Na primer, ako je prosečna(ili medijana) cena konkretnog uređaja 100, onda je najbolje kupovati kod onih gde su cene 90 i više. Oni koji nude proizvod po nižoj ceni, po pravilu vam isporuče neispravan/poluispravan/već korišćen uređaj ili vam u paketu isporuče neki drugi zaheb, kojeg postanete svesni tek kada vas ošišaju. Svi mi hoćemo da prođemo jeftinije, na kraju ispadne po onoj narodnoj, ko traži veće, izgubi iz vreće. Po meni, bolje je sačekati i skupiti novac ili se odlučiti za model slabijih performansi, ali i biti ispoštovan kao kupac do kraja, nego tražiti jeftinije kombinacije. Još nešto, ne kupovati kod onih koji su hvaljeni na sva usta, naročito po forumima, bez obzira da li su mali ili veliki. Kupio sam smartfon, preko firme koja se možda baš na es-u reklamira. Nisu nešto poznati, a na internetu nećete naći nikakve hvalospeve o njima od strane kupaca. S druge strane, bio sam se dobro zagrejao za neki htc 626. Proguglam malo, pogledam levo desno, ima baš dosta modela sa tom oznakom, 626g, 626 ovo ono. Naiđem na neke čobane iz Subotice, cena 100 ajvara niža od 90% radnji, hvalospevi na sajtu od prezadovoljnih kupaca, ma milina jedna. Ima samo jedan problem, model ima oznaku 626q, nigde se na zvaničnim stranicama ne može naći, pa ni na gsmarena ili sličnim sajtovima. Kod njih na sajtu opis, "namenjen za azijsko tržište", u prevodu "šišamo ovce". Kažem, zamalo sam se (po drugi put) upecao kao som na bućku. Posle toga, kažem sebi, spremi i ne žali pare ako hoćeš da obaviš kupovinu kao čovek. Tako sam i uradio.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 49796 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.