Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 49782 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Tamara_K
domaćica
Beograd

Član broj: 182008
Poruke: 277
*.adsl-a-10.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 17:38 - pre 154 meseci
Pre nekih 20 dana otišla sam do jedne od prodavnica Tehnomanije i izabrala mini liniju. Kako nisu imali zapakovan primerak, već samo izlož(b)eni, dogovorili smo se da mi sutra na kućnu adresu dostave robu iz magacina. Platila sam i dobila fiskalni račun, ali ne i garanciju. Nisam pitala šta je sa garancijom (moja greška). Do ovog trenutka (uzimanje keša od kupca ) je sve funcionisalo kako treba. Sutra su doneli robu, pitala sam dečka koji vozi kombi da li je garancija u kutiji, a on mi odgovorio potvrdno. Pošto sam povezala zvučnike, antenu, proverila da li radi daljinski, CD, USB…, pogledala sam u kutiju i videla da garancije nema. Odmah sam nazvala njihov Call Centar (najviše 30 min. po prijemu robe ), javila da garancija nije isporučena sa robom, dobila sam odgovor da će mi je dostaviti. Prošlo je nekoliko dana, nazvala sam opet i dobila isti odgovor, nazvala sam i treći put i opet mi je rečeno da će mi dostaviti garanciju kad je dobiju od distributera (novi memenat). Ni jednom nisam čula reči poput : izvinite, naša je greška, molimo vas strpite se još samo malo i sl.
Ama baš ni jednom, samo papagajsko ponavljanje da će mi poslati garanciju.
Posle više od 2 nedelje i 3 poziva Call Centru nazvala sam Tržišnu inspekciju, koja mi je dala broj Centra za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine. Izložila sam problem, osoba koja se javila sa druge strane rekla mi je da skupim što više podataka ( gde i kad je roba kupljena, broj Call centra Tehnomanije i sl ). Pošto sam joj sve to izdiktirala ona je napisala prijavu, izdiktirala mi broj i prijave i rekla da će me kontaktirati pravnik. Prošlo je još nekoliko dana, kako nije bilo poziva ni iz Tehnomanije, ni iz CZZP, ponovo sam, sada po četvrti put, nazvala Tehnomaniju i rekla da sam ih prijavila. Nakon čekanja spojili su me sa Službom za reklamacije, ponovila sam to osobi koja mi se javila i rekla da ne želim da primim garanciju, odn. da hoću da čujem šta će mi reći pravnik iz SZZP.
Ustavari, želela sam da im vratim robu, a oni meni novac, ne zato što nisam zadovoljna kvalitetom robe, nego zbog njihovog bahatog ponašanja, koje je prevršilo svaku meru, pa da je kupim na drugom mestu, makar i skuplje, samo da nemam posla sa Tehnomanijom.
Danas pre podne sticajem okolnosti nisam bila kod kuće, pravnica iz SZZP je zvala mog muža na mobilni ( dali smo njegov broj ), rekla je da je kontaktirala Tehnomaniju i da su joj rekli (ne zamerite što “vičem” ) da NIKADA NISU PRIMILI MOJU REKLAMACIJU U VEZI SA GARANTNIM LISTOM. Savetovala je da ih opet zovemo. Dolazim kući, kad u poštanskom sandučetu garancija, potpisana, overena, datum se slaže sa onim na fisklanom računu.
Šta je bilo - uplašili su se prijave i u roku od jednog dana stvorili garanciju, da bi je mučki ubacili u poštansko sanduče.
Zaista nemam reči, sad imam i robu i garanciju, više nemam zbog čega da se žalim.
Možda je trebalo da se obratim pismenim putem Tehnomaniji, preporučenom pošiljkom ili na e – mail adresu ([email protected] ) ili oba, ovako “pojeo vuk magarca”.
Evo, pa se učite na mom primeru, ne dajte im novac dok ne i dobijete robu i garantni list. Takođe sam potpisala da je sam primila robu u ispravnom stanju
Daću deo teksta iz zapisnika koji potpisujete na haubi najbližih kola, dok kamion prepun robe na sred ulice čeka da nastavi dalje.
III
“Isporuku i pregled robe i nepostojanje oštećenja, a shodno ovom istinitost odricanja od prava na reklamaciju, kupac neopozivo potvrđuje svojim potpisom.”
U svakom slučaju držite širom otvorene oči, pročitajte i najsitnija slova na dokumentima koji idu uz robu. Tehnomanija nema monopolski položaj u Srbiji, ali rekla bih da je vodeći lanac prodavnica tehničke robe, mnogo su se raširili i osilili, ostvrili. Ponekad nas niža cena ili širi asortiman robe nateraju da kupujemo kod njih, a kao sve ne proverite na licu mesta može svašta da se desi. Ja sam još dobro i prošla, još da zaboravim 4 poziva, prijavu, nerviranje, doživljaj da ste nekome ukazali pažnju kao kupac, a on vas tretira kao otirač za noge i konačno da od mene prave lažova. Nemam dokaz da sam ih zvali ni jednom, a ne 4 puta, oni imaju registrovano, posle drugog poziva, setili su se “slučaja”, naravno to je već zabašureno. Garancija ima isti datum kao fiskalni, kao da sam je dobila u radnji, a ne zatekla u sandučetu.
Završiću citatom sa sajta Tehnomanije i pitanjem : Ko je ovde klovn, kupci ili Tehnomanija ?
”Tehnomanija će i ubuduće svoj razvoj i povećanje svog tržišnog udela u prodaji električnih uređaja bazirati na politici niskih cena, velikom izboru različitih proizvoda i pre svega stalnom podizanju nivoa usluge.
Hvala na poverenju,
Vaša Tehnomanija”

 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
87.250.40.*



+744 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 19:06 - pre 154 meseci
Moja keva je kod njih kupovala belu tehniku... naravno, protivno mom savetovanju, sve platila u keshu u prodavnici i dogovorila se kad tacno da joj isporuce (jer nije bila u mogucnosti u drugim vremenskim intervalima). Da bi posle svega, lik koji isporucuje, krajnje neljubazno, rekao da on moze tipa samo tad i tad... i ako joj to ne odgovara, videce "sledece nedelje" sta mu bude slobodno :). Vrh bezobrazluka, ajde da se sve nisu dogovorili u prodavnici ... nego je ona izricito zahtevala, i jos su napisali kad, tj. u koje vreme od do, iskljucivo treba da bude obavljena isporuka (i to im je tada bilo skroz ok).

Najbolji nacin, koji samo ja, kao i moja keva, posle ovog dogadjaja primenjivali - je da pogledamo robu koja je izlozena, odaberemo, ali ne narucujemo u prodavnici - da je ne bi platili na licu mesta - nego narucimo preko interneta, gde se onda placa pri isporuci. Naravno, ako vas pozove neljubazni lik sa svojim uslovima, vi ga lepo pozdravite ili mu kazete: "e baki, ja sam tu do tad i tad, a ti ako hoces pare, lepo dodji ili nemoj"... isto vazi i za pregled robe, posto niste dali pare, ako je roba koja je stigla ostecena, vi je lepo ne platite niti potpisete da ste je primili - pa se onda oni misle sta ce sa njom, dokazuju gde i kako je ostecena itd... a ne da je prvo platite, pa onda nesto nije OK - a oni se pozovu na klauzolu o servisiranju za mesec dana, i jos vam kazu gde da je sami odnesete na servis... ovako takvih nedoumica nema - pare tek kad stigne, kad treba da stigne, i ako stigne OK.
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 19:26 - pre 154 meseci
U zurbi sam pa sam samo stigao da procitam do onog dela gde iz tehnomanije kazu da nisu primili reklamaciju. Pa i nisu. Odnosno jesu ali ti nemas dokaz da jesu tako da mozes da pricas sta hoces. Sto se njih tice dok god ti nemas dokaz da su oni primili reklamaciju ono ce da tvrde da nisu.

Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih. Jedan primerak je za njih a drugi za tebe na koji su duzni da ti udare pecat i da se potpise osoba koja je primila reklamaciju. E tada su primili reklamaciju i ti imas dokaz na kom pise tekst reklamacije, datum, njihov pecat i potpis osobe koja je primila reklamaciju. U roku od 15 dana su duzni da te pismenim putem obaveste sta planiraju da preduzmu povodom toga (ali ne i da nesto preduzmu).
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 20:07 - pre 154 meseci
Jesam li samo ja u pitanju ili je ovo totalno ludačka reakcija na odgovor da će ti najobičniji papirić koji pritom nije neophodan za ostvarivanje garancije dostaviti naknadno?
 
Odgovor na temu

Sylvester
Beograd

Član broj: 14212
Poruke: 449
..178.212.adsl.dyn.beotel.net.



+17 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 20:54 - pre 154 meseci
Samo ti si u pitanju
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+558 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 21:43 - pre 154 meseci
I ja se slazem Ovi neki su zaboravili gde zive Ovo je slicno kao kad se onaj jedan zalio sto ne moze da nadje poseban kontejner da baci baterije Pateticno
 
Odgovor na temu

Pirossi

Član broj: 7692
Poruke: 234
*.dynamic.sbb.rs.



+968 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 21:51 - pre 154 meseci
@Sylvester:
nije samo on.

meni su jednom isporučili usisivač bez garancije, tip je rekao poslaćemo.
ja malo sačekao, možda mesec dana a onda ih zvao i oni mi poslali poštom.

drugi slučaj je bio sa nekakvim breakfast setom koji ja lenština nisam proverio u radnji i po dolasku kući ustanovim da fali ketler.
vratio sam se u radnju, pozvali su šeficu koja me saslušala, uzela mi podatke ali odmah naložila radniku da mi donese kompletan set, što je isti i učinio.
dakle, mogli su mi reći "ko te šiša, momak. otkud znam da ketlera nije bilo? možda si hteo dva o istom trošku." ali nisu, uvažili su mi reklamaciju na poverenje.

dakle, iskustva su različita.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 21:58 - pre 154 meseci
Sa tim cobanima jedino da ides djonom.
Nista drugo ne pomaze.
Stoka je stoka i ostace stoka.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Bik Koji Sedi

Član broj: 147189
Poruke: 237



+310 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 22:05 - pre 154 meseci
Dvaput kupovao stvari od njih, oba puta preko interneta, ali sam, budala, plaćao unapred, karticom. Jednom dobio mikrotalasnu rernu koja nije imala ni uputstvo ni garanciju ("sve se nalazi zapakovano u kutiji", kažu) i još pritom bila oštećena unutra. Drugi put kupio bežični telefon koji je očigledno bio navrat nanos zapakovan izloženi primerak, iako sam eksplicitno tražio da bude novo i neotpakovano.

Dakle, jedini način da se kupuje od njih jeste kao što je čovek gore rekao: naručiš, donesu ti, pregledaš, uključi, e onda platiš.

Naravno, najbolje je ne kupovati od njih uopšte.
 
Odgovor na temu

Tamara_K
domaćica
Beograd

Član broj: 182008
Poruke: 277
*.adsl-a-10.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?08.07.2011. u 23:18 - pre 154 meseci
Citat:
a1200:
Najbolji nacin, koji samo ja, kao i moja keva, posle ovog dogadjaja primenjivali - je da pogledamo robu koja je izlozena, odaberemo, ali ne narucujemo u prodavnici - da je ne bi platili na licu mesta - nego narucimo preko interneta, gde se onda placa pri isporuci. Naravno, ako vas pozove neljubazni lik sa svojim uslovima, vi ga lepo pozdravite ili mu kazete: "e baki, ja sam tu do tad i tad, a ti ako hoces pare, lepo dodji ili nemoj"... isto vazi i za pregled robe, posto niste dali pare, ako je roba koja je stigla ostecena, vi je lepo ne platite niti potpisete da ste je primili - pa se onda oni misle sta ce sa njom, dokazuju gde i kako je ostecena itd... a ne da je prvo platite, pa onda nesto nije OK - a oni se pozovu na klauzolu o servisiranju za mesec dana, i jos vam kazu gde da je sami odnesete na servis... ovako takvih nedoumica nema - pare tek kad stigne, kad treba da stigne, i ako stigne OK.

Ovo je OK savet, mi smo na internetu proverili u kojim radnjama imaju artikal i otišli smo kolima do najbliže, ideja je bila da odmah preuzmemo robu, ali prvo se ispostavilo da je namaju u radnji, onda su nam ponudili dostavu iz magacina kao opciju i 'ajde. Još se radi o radnji u Žičkoj na Crvenom krstu, jedno od nas u radnji, a drugo gleda da li nam je neko izbio retrovizor, jer se kola moraju parkirati pola na trotoaru, pola na ulici, koja je pri tom jako uska. Ko zna o kojoj radnji i ulici govorim shvatiće, parkiranjem 2 km od radnje i nošenje linije do kola cela ideja gubi smisao. Da još jednom ponovim sami smo krivi, žurba, frka prilikom prijema robe i eto rezultata.

Citat:
Informer: U zurbi sam pa sam samo stigao da procitam do onog dela gde iz tehnomanije kazu da nisu primili reklamaciju. Pa i nisu. Odnosno jesu ali ti nemas dokaz da jesu tako da mozes da pricas sta hoces. Sto se njih tice dok god ti nemas dokaz da su oni primili reklamaciju ono ce da tvrde da nisu.

Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih. Jedan primerak je za njih a drugi za tebe na koji su duzni da ti udare pecat i da se potpise osoba koja je primila reklamaciju. E tada su primili reklamaciju i ti imas dokaz na kom pise tekst reklamacije, datum, njihov pecat i potpis osobe koja je primila reklamaciju. U roku od 15 dana su duzni da te pismenim putem obaveste sta planiraju da preduzmu povodom toga (ali ne i da nesto preduzmu).

U pravu si, ali kome da nosim reklamaciju, oni imaju centralizovan sistem, da li u radnju u kojoj je plaćena ili sedište kompanije, verujem da bi me našetali tamo - amo. Broj telefona neke radnje ne možete dobiti, sve ide preko Call Centra, a kakvi su opisala sam. Čisto sumnjam da bi mi u Call centru rekli gde da uručim reklamaciju.
Citat:
jnk: Jesam li samo ja u pitanju ili je ovo totalno ludačka reakcija na odgovor da će ti najobičniji papirić koji pritom nije neophodan za ostvarivanje garancije dostaviti naknadno?

Ne znam šta je "totalno ludačko" u traženju svog prava da ti uz robu daju i garanciju ? Da nisam ovoliko insistirala, šta misliš kad bih je dobila ? Uostalom, ako sam kupila robu, hoću i garanciju da je stavim u koverat, pa da završim s tim, a ne ovako.
A šta ima profesionalno i "totalno normalno" u podmetanju garancije kupcima u vidu kukavičjeg jajeta ?

Čitala sam svašta o Tehnomaniji, neki imaju pozitivna iskustva i mi smo do sad imali takva, ali mnoga su negativna, uz zaključak da više nemamo gde da kupujemo, o Tehnomarketu sam čitala sve najgore, da prodaju polovnu robu, korištene televizore jednom smo kupili mašinu za pranje rublja u Eurosalon Home marketu na Sajmu, rekli su nam da po garanciju dođemo sutra, kao da imamo svo vreme ovog sveta i šeta nam se svaki dan do Sajma. Naravno pošto smo se iskeširali za nekih 300 - 350 EUR (ne sećam se cene ). Princip je uvek isti, uzeti novac od kupca, dovesti ga pred svršen čin, a posle... Ostaje CBT, relativno su novi, možda se nisu još iskvarili, kod njih još nisam ništa kupila.
Sa jednog drugog foruma, izabrala sam najkarakterističnije primere, a ima ih još.
Citat:

http://www.ana.rs/forum/viewto...&postorder=asc&start=0
1) Ovako revoltiran ukucao sam "Tehnomanija iskustva" u Google-u i naleteo na ovaj forum.
Veoma zanimljiva tematika.
Evo jos jedno iskustvo u ovome nizu.
Narucim ja LCD televizor u Tehnomaniji preko interneta. Vozili su me puna 5 dana sa tim iako im na internet prezentaciji pise isporuka za max 48 sati.
Prilikom narucivanja strogo sam naglasio da zelim televizor u kutiji NE odpakovan. Tj. ne zelim LCD koji je bio izlozen.
Ipak TV kosta punih 100 000 dinara. Tako da necu ni da razmisljam o polovnom koji stoji u radnji ko zna koliko.
Lepo su me ubedili da imaju na lageru i da nije problem.
I tako ja cekao i nista. Zovem ja njih oni kazu pa znate evo bili su na carini dobijate televizor sutra dan.
Ok, sacekam ja ali ni sutra dan niko mene ne zove.
Opet pozovem ja njih i sada mi kazu, "pa znate mi taj model uvozimo tek za 10-ak dana"...
I tako ja se naravno predomislim da pogledam u nekoj drugoj radnji. Medjutim, nakon pola sata zvoni meni telefon i eto Tehnomanije i kazu meni da imaju televizor i da ce isporuciti sutra dan.
U redu sacekam ja njih sutra dan (kasnili su puna 3 sata od zakazanog vremena). Udju kuriri unutra i naravno probaju da to obave sto brze, ali nisam hteo da dam novac dok ne otvore i ne pogledam sta je u kutiji.
I na moje iznenadjenje sva pakovanja od kablova, daljinskog, uputstva su bila otvorena. Sva do jednog i to sta vise pocepana.
Kabl za struju umazan (vidi se da je TV koriscenj).
Ekran pun mrlja, (nema niakakve folije), pun otisaka prstiju. Postolje televizora puno prasine.
Pogledam ja TV sa strane i vidim da je to isti televizor koji sam bio gledao u njihovom salonu na Banovom Brdu, sa istom ogrebotinom na istome mestu.
I tako ja lepo ne dam novac i lepo im pokazem vrata.
Sve u svemu, ne da necu vise kupiti ni sijalicu tamo, nego cu svima preporuciti da NE kupuju u Tehnomaniji.
Jer kada su meni hteli da prodaju polovan LCD za 100 000 dinara, sta je onda sa ostalim proizvodima...

2) Nikad vise kod njih
Kupili smo Samsung klimu koja je bila neispravna fabricki... Tri puta su dolazili iz servisa da je pune freonom, cetvrtog puta smo insistirali da je zamenimo. Pa se ispostavilo da nema garanciju(!), jedno 20ak dana smo cekali da stigne ta garancija od dobavljaca. Klimu smo kupili u junu, tek pre 15ak dana smo zamenili, doplatili za Mideu. Celo leto sam se kuvala, uzas!!


 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?09.07.2011. u 17:40 - pre 154 meseci
Citat:
Tamara_K: U pravu si, ali kome da nosim reklamaciju, oni imaju centralizovan sistem, da li u radnju u kojoj je plaćena ili sedište kompanije, verujem da bi me našetali tamo - amo. Broj telefona neke radnje ne možete dobiti, sve ide preko Call Centra, a kakvi su opisala sam. Čisto sumnjam da bi mi u Call centru rekli gde da uručim reklamaciju.


Adresa koja pise na racunu.
 
Odgovor na temu

Tamara_K
domaćica
Beograd

Član broj: 182008
Poruke: 277
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?09.07.2011. u 18:09 - pre 154 meseci
Citat:
Informer: Adresa koja pise na racunu.

Zašto jednostavno, kad može komplikovano ?
Na računu su 2 adrese : PORUČNIKA SPASIĆA I MAŠERE 102
i ŽIČKA 34.
Jedna je adresa sedišta kompanije, a druga je adresa radnje.
Pretpostavljm da se treba obratiti na prvu adresu, znači zaputiti se na Čukaricu ( da bi vam, možda, rekli da idete u radnju, u ovom slučaju na Vračar ? )
Citat:
Informer:
Reklamacija se ulaze tako sto se napravi pisana reklamacija u dva primerka i oba se odnesu kod njih.

Hvala na informaciji .
EDIT :
Pronašla sam broj Centra za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine
0800 -103 -104

pa da ga dodam. Očigledno da imaju mnogo posla jer se pravnik javio tek 7 dana pošto sam predala prijavu, a nekad vam treba savet odmah. No, svakako je bolje da takvo telo postoji, nego da ga nema.
Broj sam dobila od Tržišne inspekcije kojoj sam se i obratila, međutim rekli su da to nije njihova nadležnost. Tržišna je keva za trgovce, jednom sam kupila regalčić, gde se ploča koja nosi TV nije mogla ušrafiti u donju ploču, nego je samo stajala na metalnim nožicama. Razlog je bio u rupama izbušenim na pogešnom mestu. Mesec, a možda i više išla sam u radnju kod nekog poslovođe i dobijala uverenja da će da srede stvar, odn. donesu novu ploču.
Čak su i poslali radnike koji su doneli sasvim pogrešan deo, pa idi opet...
Onda sam sela, napisala prijavu, čak slikala sporne delove ne regalu i odnela u ulicu 27. marta kod Poštanske štedionice. (tada je bila tu, sad vidim da je na Novom Beogradu, a samo deo u 27. marta ). Za tri dana radnici prodavnice su odneli regal iz kuće, verovatno je toliko trebalo Tržišnoj da reaguje.
Koristan link :
http://www.ceps.rs/



[Ovu poruku je menjao Tamara_K dana 09.07.2011. u 19:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?09.07.2011. u 18:46 - pre 154 meseci
Treba odneti tamo gde je uredjaj kupljen.

I ne moze niko da kaze da ne treba tu. Ako nece da prime reklamaciju onda treba zvati trzisnu inspekciju odmah.
 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
87.250.40.*



+744 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?09.07.2011. u 18:56 - pre 154 meseci
Ja imam drugacije iskustvo sa reklamacijama. Tj. obicno traze da odneses u "ovlasceni servis", a ne njima... tako da moze da se dogodi da moras da ides ko zna gde, da bi predao uredjaj, a isto vazi i za podizanje posle servisa. Pa se onda ceka minimum 30 dana (i to radnih) da servis vidi da li moze, ili ne moze, da se otkoloni kvar... itd. Sve u svemu veliko maltretiranje (ja sam se u zivotu tako maltretirao za CD player stuba koji imam, kao i za jedan CRT monitor, doduse - mozda je sad drugacije - mada cisto sumnjam). Jednostavno dosta maltretiranja i cekanja - a posebno je velika frustracija ako ti takav uredjaj stigne u polu ispravnom stanju... tj. niko ti ne veruje i retko kad zele da ti ga zamene za novi, nego te odmah salju na "servis".

P.S. Ovo se ne odnosi na tehnomaniju... vishe kao osvrt na ono sto sam ja imao prlike da vidim.
 
Odgovor na temu

Tamara_K
domaćica
Beograd

Član broj: 182008
Poruke: 277
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?10.07.2011. u 02:59 - pre 154 meseci
Citat:
Informer: Treba odneti tamo gde je uredjaj kupljen.
I ne moze niko da kaze da ne treba tu. Ako nece da prime reklamaciju onda treba zvati trzisnu inspekciju odmah.

Hvala, sad smo rasčistili do kraja, znači u radnju, pa ako neće da prime zvati im Tržišnu.
Citat:

a1200:  Sve u svemu veliko maltretiranje

U pravu si, kupci treba da trče sa jednog na drugi kraj grada zato što su prodavci pogrešili, ili su dobili poluispravnu robu. Pravda se može isterati, ali to nekad bude Pirova pobeda. Najgore je kad kupiš jeftinu stvar, a servis u Sremčici ili Batajnici ( govorim sa svog aspekta ). Zato treba proveriti i gde su ovlašteni servisi, odn. koliko ih ima u gradu za određenu marku uređaja. O njihovom držanju robe 45 radnih dana može se otvoriti posebna tema.
A pre svega proveriti da li je roba ispravna, na licu mesta, tj. u stanu, a raznosači neka čekaju i ne davati pare dok se sve ne utvrdi, znači kupovina preko interneta kako si opisao u drugom po redu postu na temi.
Samo jedan jedini put sam bila zadovoljna načinom isporuke tehničke robe, tj. TV-a, radnja Philips na Slaviji ugao Kralja Milana i Kralja Milutina ( pre njih u tom lokalu je bio Sony, posle Samsung ).
Čovek je uneo TV, raspakoavao ga je stavio na komodu, proverio ispravnost, našao kanale, objasnio mi funkcije na daljinskom. Presedan !
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.58.*



+36 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?12.07.2011. u 15:21 - pre 154 meseci
Moje iskustvo sa Tehnomanijom u Durmitorskoj od pre dve godine.
U pomenutoj radnjim sam kupio lap top Asus i prodavac je otvorio kutiju da bi izvadio garantni list i umesto na tezgu, spustio je na pod kutiju, ispod tezge odnosno van mog vidokruga. Popunio garanciju, zalepio je kutiju i dao mi not buk. Kada sam stigao kući, nije bilo ispravljača kao ni instalacionog diska NERO koje je tada Asus davao uz not buk. Vratio sam se besan kao ris. Prvo su me ubeđivali da je to nemoguće, maltene da sam lud ali kada su videli da će situacija izmaći kontroli, dobio sam ispravljač kao i CD sa programom NERO. Dečko koji je otvarao kutiju a potom zalepio, bio je prilično zbunjen, previše je mucao.
Naravno, nikada više kod njih.
 
Odgovor na temu

triac

Član broj: 280995
Poruke: 155
*.dynamic.sbb.rs.



+29 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?12.07.2011. u 20:50 - pre 154 meseci
Sve gluposti i budalastine...drzava se raspada nista se nepostuje posla nema teski kriminalci napustaju zatvore posle tri meseca...

A ovde se neko zali sto ga mrzelo da dve tri nedelje ode direktno u firmu i uzme garanciju.

Oce se sve na gotovanluk u ovoj sahari od drzave...necuveno.
Dobro je da nisu isporucili praznu kutiju, gde zivimo.

I sta sad da ne kupujemo zbog dva tri izolovana slucaja.

A zbog mahinacija u medju vremenu se zatvorio Eltim, Cool, ErcComerc, radnja kod Vukovog spomenika iz kompjuterske tehnike (Gigatron), Etron je na izdisaju Win-Win povlaci neke prodavnice, grad zvrji prazan sve se raspada i sada se neko zali sto mu se nije donelo sve na ruke

Dokonih li ljudi i debelih guzi/ca (mislim idu djembeli guzovi sa modernim zivotom, jer sve online se oce toboz nema se vremena...)

p.s

Pre neki dan sam pesacio 2km samo da bi nasao prakticno poslednji model monitora koji mi treba, na 60 stepeni celzijusa po asfaltu (dobio sam toplotni sok), i pored svega sam bio zadovoljan sto sag ga i nasao...uzo bi ga i bez garancije i kutije i kablova samo da donem kuci sta hocu.

Jerbo nema vise niceg ovde, sve se gasi i zatvara idu samo najeftinije stvari...i u potpunosti to razumem...

p.s.2

Nema hejta samo realnost (koja je paklena...)
 
Odgovor na temu

Milos911
Serbia

Član broj: 219127
Poruke: 1230
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+303 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?12.07.2011. u 22:26 - pre 154 meseci
Vau, svaka cast. Pogotovu za p.s. Ti si nas idol. Ja zaista ne mogu da verujem da tako vredni ljudi jos uvek postoje. Cak i bez garancije da uzmes? I odbijas da kupujes online? Stvarno ne znam sta da kazem, zatecen sam tolikom kolicinom patriotizma, pozrtvovanja i pomaganja domace privrede...
----------------------------
A to sto su se silne radnje zatvorile, sve je to zbog toga sto su bili postenjacina do postenjacine.
Treba stoku prijaviti i juriti ako samo jedna sitnica fali, ma koliko beznacajna bila. Jer domaca stoka samo motku razume, i nista drugo. Sve dok ne pocnemo tako da radimo, bice nam ovako kako nam je.
 
Odgovor na temu

triac

Član broj: 280995
Poruke: 155
*.dynamic.sbb.rs.



+29 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?12.07.2011. u 22:40 - pre 154 meseci
Citat:
Milos911: Vau, svaka cast. Pogotovu za p.s. Ti si nas idol.


Fala lepo, i drugi put

Elem kad ti nesto treba nebiras sredstva, vec uzimas sta ti se daje, ili ides kuci praznih saka.

Ja sam danas obisao 5 prodavnica da bi jedva nasao DVI kabal (dve su zatvorene, u jednoj nemaju pojma sta je to, u drugoj niti su imali niti ce imati, u trecoj sam dobio neki koji je no name...i taj sam kupio).

A mogao sad da ga nabavim iz inostranstva sa pedigreom i dobijem ga za 5 nedelja...tako da cuti dobro je sve dok te nebiju po glavi.

Inace po pitanju inspekcije, ona samo postoji da bi postojala na papiru, sve je to mafija koju je postavila mafija da bi stitila mafiju....

Tako da "cuti kenjaj i brzine menjaj", a ako nije dobro uvek ima resenja koje se zove - get the fuc*k out of here -
 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
*.hsi.kabelbw.de.



+586 Profil

icon Re: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?12.07.2011. u 23:09 - pre 154 meseci
Znaci, u Srbiji je situacija takva da se ne moze birati gde ces kupiti mini liniju i da treba da uzimas sta ti se daje, ili ides kuci praznih saka?

Nisam bio tamo nekih godinu dana, ali tada se za takvu stvar moglo birati da dobijes sve ono sto ti zakonom pripada, bar za takvu sh*ty stvar kao sto je mini linija.
Cak je tada cimanje da se iz principa dobije ono sto su oni u stvari duzni da ti daju (kao npr garanciju) bilo sve - samo ne gotovanluk.

Eto sta godina dana uradi ;)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Tehnomanija –kako se od kupca pravi lažov ili kako je vuk pojeo magarca ?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 49782 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.