Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 40308 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 04:49 - pre 159 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: Potrosnja 4l dizela na 100 km, godisnje 1300 EUR. Za 5 godina 6.500 EUR.
Isti takav Panda, sa plinom, idealno nastelovan trosi 7l. Ako se malo rasteluje 8.


Nema sanse, generalno turbomotori ako su iste snage na plin trose u prosjeku max 50% vise nego nafte, na otvorenom nesto manje u gradu malo vise..
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 07:52 - pre 159 meseci
@su27killeryu
Prema fabrickim podacima, Panda LPG trosi 76% vise od JTD koji je pri tom jos i 16% jaci.

Ono sto niko nije pomenuo - dizel motori su se ranije vrteli na 40% obrtaja manje od benzinaca. To znaci da klipovi dizela naprave toliko gore-dole ciklusa na 500.000 km, koliko benzinski na 300.000km. Ne znam da li je tu bilo nekih priblizavanja kod novijih motora, kad kazem novijih mislim na godista polovnjaka koja se najcesce kupuju (2001-2005) u odnosu na poslednje decenije 20-og veka.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 08:10 - pre 159 meseci
nebojsa: problem je što nikako nisu najekonomičniji. Jeste ta razlika solidno smanjena ali je i dalje dizel znatno štedljiviji(ne računam plin tu je već diskutabilno).

su27: nije sporiji već u toj specifičnoj situaciji(4ta protiv 6te brzine pri 80km/h) tdi će lakše preteći auto na magistrili. već preko 90-95 će benzinac otići.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8350
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 08:15 - pre 159 meseci
@jnk, kad sam rekao najekonomičniji, nisam mislio bukvalno samo na potrošnju, nego uopšte na troškove eksploatacije u odnosu na snagu.

Zato sam i ostavio varijante sa vrlo velikim kilometražama kao polje gde su dizeli i dalje prvaci ekonomičnosti.

@Darko: plin i metan varijante nisam naveo jer ih lično ne razmatram.

on-topic: razlog što su dizeli kod nas relativno popularni je velika tržišna zastupljenost polovnih vozila starih nekoliko godina, a u tom dobu prednost CR i TDI dizela nad tadašnjim klasičnim multipoint benzincima je bila najveća. Danas je situacija pomerena u korist benzinaca.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 09:39 - pre 159 meseci
Koliko god danasnji benzinci napredovali, ovo ne mogu da izvedu


 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 10:37 - pre 159 meseci
Bice da mnogi "vozaci" ne mogu da izvedu ovu varijantu voznje, gde se odrzava optimaln brzina, i NE dodiruje kocnica.

A rezultat 38mpg i nije neki za padanje u nesvest, ima benzinaca, a i dizela i sa 60mpg...

Izmedju ostalog, i doticno vozilo je izuzetno daleko od "ekonomicnog" ili jos gore "stedljivog"..mislim da je isplatljivije pazariti garsonjeru ili stan u Londonu, Parizu ili cak u Beogradu

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 10:55 - pre 159 meseci
A sto bi neko pokusavao tako da vozi... svi sleperi su ga pretekli... cak je ugasio i klimu i sve u autu samo da nebi trosio.
Sto ste zapeli toliko da dizeli malo trose kad to uopste nije tacno... Kad se kaze "potrosnja" onda se misli na potrosnju para iz novcanika... veliki servis za ovog audija A8 4.0 tdi sa filma je oko 1.500€ a tek eventualni kvarovi, koji su kod njega kao dobar dan, bolje da ne pricamo... Ovaj stari tip audija je 2004 godiste i ne moze se bas uzeti stan za njega... motor 4.0 tdi se pokazao kao veoma problematican... tako da ova prica o "benzincima koji ovo ne mogu da izvedu ma koliko napredovali" je veoma glupa...

U onim tabelama koje postavio @dlalic nema zadnje 3 godine ali i u 2008 ako pazljivije pogledate postoji negativni trend kupovine dizela u odnosu na benzinca... u zadnje 3 godine je to jos drasticno vise... Jedino UK koja je imala veoma mali procenat i USA koja prakticno nije ni imala dizele, imaju pozitivan trend...

Kad bi ova vasa prica od nekoliko procenata godisnje u korist dizela bila tacna, benzinci za koju godinu nebi ni postojali...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 08.03.2011. u 12:15 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:16 - pre 159 meseci
Ovo je 4.2 tdi. Isto toliko su skupi i servisi za 4.2 fsi.

Nov audi 4.2 fsi je skuplji 1600 eur u startu od 4.2 tdi.

kombinovana potrošnja tdi-a je 7.6 a fsi-a 9.5. Ovo su zvanični podaci a u praksi je sigurno korist veća u korist dizela al ajde da to ne uzimamo u obzir. Ako prelaziš godišnje 50,000 km a ako uzmeš nov a8 podrazumeva se da ćeš toliko prelaziti, na eurodizel ti ode 4,598 eur, a za benzin ti ode 5,937 eur što je razlika 1,300 eur godišnje. Pri prodaji za 3 godine ćeš dizela prodati za bar 1,600 eur više nego benzinca što znači da ćeš za 3 godine uštedeti (1600 pri kupovini, 1600 pri prodaji i 3900 na gorivu)7,000 eur ako uzmeš dizela u odnosu na benzinca i sa dizelom ćeš ići 120 puta na pumpu dok ćeš sa benzincem ići 150 puta za 3 godine. Onom ko daje 100,000 eur za auto ovo verovatno nije mnogo bitno ali ako ćemo baš da budemo precizni razlike postoje...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:17 - pre 159 meseci
Kod vozila sa vecom masom, najverovatnije ce po pitanju ekonomicnosti dizeli zadrzati svoju prednost.

Ono sto je novo i sto se pojavilo u poslednje 2 godine jesu malolitrazni turbo benzinski agregati. Jos uvek skupi, ali sa tendeciom pada cene koja ce, cim se malo omasovi proizvodnja, vrlo brzo dostici cenu postojecih dizel agregata. Jos uvek su skuplji.

Potrosnja im je vec priblizno ista. Za 160 ks, sasvim korektna:


http://www.spritmonitor.de/en/detail/352606.html
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:20 - pre 159 meseci
@jnk,
Ovo nije 4.2 tdi nego 4.0 tdi kao sto sam i rekao ... evo premotaj film na 04:55 pa ces vidjeti.
Inace nevjerovatno ti je pogresna racunica... za dizela treba dati za to vrijeme nekoliko hiljada za popravke a tvoje proizvoljne ocjene tipa "dizela ces prodati 1.600 eura vise" ili "ici ces xxx puta na pumpu" su vise nego smijesne... Jesi li ti imao A8 4.0 tdi pa ovo pricas iz licnog iskustva?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:27 - pre 159 meseci
Pa možda i jesu jer ćeš dizela prodati i za više od 1600 eur više u odnosu na benzinca. Prve tri godine ti je auto u garanciji tako da ništa nećeš dati na popravke niti će ih biti više nego na 4.2 fsi u prve tri godine.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:37 - pre 159 meseci
A što se tiče odlazaka ne pumpu ta razlika u praksi može biti samo veća.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:37 - pre 159 meseci
^ Sve si pobrkao... ovaj auto sa filma je star 7 godina... i pricali smo o polovnom autu, niti postoji 4.0 tdi koji bi mogao biti u garanciji niti ga treba porediti sa 4.2 FSI jer je to noviji tip koji se nije ugradjivao u vozilo sa filma...
Mozda nisi u toku ali ovo je 2011 godina...
Pa pogledaj ovo sto je Zarko postavio za TSI-a... nije potrosnja glavna iako je mala... glavno je to sto ima 160 ks i sto je duplo brzi, tisi, ugladjeniji i bolji auto od dizela.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:45 - pre 159 meseci
Citat:
jnk

Nov audi 4.2 fsi je skuplji 1600 eur u startu od 4.2 tdi.



Ona moja računica je nevezana za postavljen klip već za novi a8, ne pratiš dovoljno.

1.4 tsi od 160 ks deluje super i ove cifre su sjajne. za benzinca.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 11:47 - pre 159 meseci
Poenta onog snimka je da sa dizelom, ako zelite, imate mogucnost na malu potrosnju ma koliki veliki motor bio.

Sa benzincem nemate tu mogucnost.


Citat:
vladd

A rezultat 38mpg i nije neki za padanje u nesvest, ima benzinaca, a i dizela i sa 60mpg...



Aj leba ti, navedi jednog benzinca V8 (moze i V6) koji to moze da izvede.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:06 - pre 159 meseci
Zarko je postavio dobar link. Potrosnja tog golfa od 160ks je 6,09 l/100km

Ali ni dizeli nisu losi, isto godiste -

140ks, potrosnja 4,81 l/100km

http://www.spritmonitor.de/en/detail/333777.html

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:21 - pre 159 meseci
Citat:
jnk:

 Nov audi 4.2 fsi je skuplji 1600 eur u startu od 4.2 tdi.

Ona moja računica je nevezana za postavljen klip već za novi a8, ne pratiš dovoljno.


Sam si citirao svoju najvecu glupost... a to je da je novi A8 4.2 fsi skuplji 1600 eura od 4.2 tdi ... Jesi li mozda cuo da kupac narucuje sta hoce od opreme i da se svaka stavka placa... a ti si ustanovio da je jedan skuplji od drugog 1.600€...

Kako ne shvatas da je problem sto kucas o necemu sto ne znas... Vjerujem da se nisi ni vozio u novom audiju A8 a ne da ti mozes da vrsis projekcije za koliko ce se moci on prodati za 3 godine i to sa preciznoscu od 1.000€... Razmisli malo i shvatices da je smijesno...
Razgovaramo o ovom autu:

 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:22 - pre 159 meseci
Nikad dizel!
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.88.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:36 - pre 159 meseci
Citat:
Tyler Durden: Nikad dizel!


e sad si mu ga rekao!
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7173 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:39 - pre 159 meseci
Citat:
jnk
Nov audi 4.2 fsi je skuplji 1600 eur u startu od 4.2 tdi.


Mislim da je razlika kozmeticka, i vise ima veze sa marketingom nego sa bilo cime drugim...

Pa opet, u Nemackoj su startne cene ovakve:

4.2 FSI Quattro --> 90.200 EUR sa porezom (75.798 EUR bez)
4.2 TDI Quattro --> 91.800 EUR sa porezom (77.142 EUR bez)

4.2L FSI Quattro --> 95.200 EUR sa porezom (80.000 EUR bez)
4.2L TDI Quattro --> 96.800 EUR sa porezom (81.344 EUR bez)

Dakle, dizel je skuplji u startu (osnovna cena)... malo, ali je i dalje skuplji.

Cene mozes videti ovde: http://www.audi.de/de/brand/de...a8/katalog_und_preisliste.html

Mada moram priznati da je razlika vrlo mala, u jeftinijim segmentima hoce da bude mnogo veca u korist benzinaca. Pretpostavljam da je to upravo zato sto ima dosta ljudi koji su voljni da plate dizel i vise u startu jer smatraju da ce imati ustede u eksploataciji. Ne zelim da ulazim u te racunice, jer i te kako zavise od mnogo individualnih faktora (konkretan tip motora, rezim upotrebe, itd...)

Sam odnos je mozda drugaciji u drugim trzistima, dakle - opet marketing. A i to sto Nocni kaze, svi ti automobili se prave "po narudzbini" i ni jedan nije 100% isti sto se opreme tice, pa je jurenje razlike od 1600 EUR za ovakav auto... ne tako relevantno.

Ono, to mu dodje razlika verovatno manja od grejaca za sediste :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 40308 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.