Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 40048 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

srdjee

srdjee
Član broj: 5097
Poruke: 673
*.uns.ac.rs.



+25 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:40 - pre 158 meseci
Diesel vs Gasoline

Razlika je i dalje oko 150e/10000km u korist dizela.
Ako je cena odrzavanja novih auta slicna kao sto Zare kaze, a vozite i 30-40k km godisnje, dizel se opet isplati posle 3 god cak i u najskupljoj varijanti (razlika u ceni izmedju novog G6 dizel - benzinca je od 700e do 1700e).


Ko vozi vise, cao djaci :)
nije GOTOVO
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:44 - pre 158 meseci
@Nocni: Mislio sam da bar tebi ne treba da objašnjavam šta znači početna cena i da a8 u startu dolazi sa istom opremom sa 4.2 tdi i sa 4.2 fsi. To što sporo kapiraš nije problem tu sam da objasnim, vidiš možda se nikad nisam vozio u a8 a opet mogu tebi koji jesi da objašnjavam osnovne stvari.

www.audi.rs/yu/download/preisliste/Cenovnik_Audi_Novi_A8.pdf
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:50 - pre 158 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic
Pa opet, u Nemackoj su startne cene ovakve:

4.2 FSI Quattro --> 90.200 EUR sa porezom (75.798 EUR bez)
4.2 TDI Quattro --> 91.800 EUR sa porezom (77.142 EUR bez)

4.2L FSI Quattro --> 95.200 EUR sa porezom (80.000 EUR bez)
4.2L TDI Quattro --> 96.800 EUR sa porezom (81.344 EUR bez)


Meni je zanimljivo kako su dizeli dosta skuplji ovde nego u DE.

A8 4.2 FSI quattro 273/372 89,728
A8 4.2 TDI quattro 258/350 93,662


A8L 4.2 FSI quattro 273/372 95,458
A8L 4.2 TDI quattro 258/350 99,405
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 12:57 - pre 158 meseci
Pogrešno sam gledao cenovnik i kod nas je dizel skuplji za skoro 4,000 eur što se tačno anulira kroz 3 godine i 150k km uštede na gorivu(po onoj računici 3900 eur). Znači opet si u plusu jer ti auto više vredi kao polovan i manje vremena si proveo na pumpi.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:02 - pre 158 meseci
Ali si zato bio brz da nekome drugom kazes kako sporo kapira?
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

stewuss je
Popić Stevan
Komercijalista
Agrimatco d.o.o.
Bečej

stewuss je
Član broj: 160397
Poruke: 201
*.dynamic.stcable.net.



+20 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:10 - pre 158 meseci
Ja sam nedavno prvi put uzeo dizela i to posle benzina + lpg. Mislim da ako se neko iole udubljivao u ovu tematiku, mogao je samo da izvede subjektivan zakljucak.
Moj primer:

Hocu da kupim Alfu 156 2003.+ god. - OK
Mogu da platim registraciju za 1.9JTD i 1.8JTS. - OK
Na osnovu iskustava iz okruzenja i foruma, mogu da platim odrzavanje JTD motora i JTS motora. - OK
Mogu da priustim sebi normalnu voznju sa JTD motorom, mozda bih i mogao sa JTS ali ne istu kao sa JTD. Blizu je cena tako da - skoro pa OK.
Sa gasom nisam vise hteo da se bakcem (da kucnem u drvo, nikad sa njim nisam imao problema sa instalacijom, osim sa kvalitetom gasa).
Bas sam se dvoumio izmedju ta dva motora, s tim da dizel nikako nema zvuk kao benzinac (opet subjektivno).
Ono sto je prelomilo u korist dizela je bio odgovor vlasnika kola sa doticnim motorima na pitanje: "A kako podnosi nas dizel/benzin?"
Za dizel sam dobijao odgovore tipa "sipaj gorivo na toj i toj pumpi, vozi ga kao benzinca i neces imati problema", dok je za benzince odgovor pocinjao sa "Paaa....". Malo sam jos istrazivao i cuo da nije bas sjajna situacija sa JTS-om i nasim benzinom.

My 2c.

Pozdrav
Slanina je najzdravija, jos ako se peče na ulju..

Manje su bitne cifre, bitniji su procenti.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:17 - pre 158 meseci
tyler: interesantno da vidiš da sam ja njemu rekao da sporo kapira a čovek meni 2x reče da lupam gluposti.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:31 - pre 158 meseci
Posle 4 benzinaca (od kojeg sam svakog vozio više godina) kupio sam dizela 1.9 JTD i jedno je sigurno: ne vraćam se benzincima !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:38 - pre 158 meseci
@jnk,
Nisam ti ja rekao da su to sto govoris gluposti jer si pobrkao koji je jeftiniji a koji skuplji... Taj cjenovnik sa kojim raspolazes nista ti ne znaci... taj audi u osnovnoj verziji prakticno ne postoji... gume su za taj auto 3.000 €... Nije vazno sto si ranije rekao da je benzinac skuplji a sada si rekao da je dizel skuplji... glavni problem je sto ti projektujes koliko ce se on moci prodati za 3 godine sa preciznoscu od 1.000€ !
Ja mislim da to sto ti tvrdis da mozes, ne moze ni direktor prodaje audija sa svojim timom da sracuna... i nije problem sto si pogrijesio nego sto si prilicno zadrt...
btw. garancija ne pokriva kvarove nastale zbog loseg goriva i jos niz drugih stvari... redovan servis, koji se placa u garanciji, nije isti kod benzinca i kod dizela... kad je u pitanju garancija uvijek su na tapetu ona "sitna slova" kojih najvise ima u polisama kasko osiguranja a nema ih u ovim tvojim racunicama...

Pazi ja nisam tvrdio da je bolje kupiti A8 benzinca nego dizela... samo sam rekao da ovi tvoji argumenti i pogresne racunice nisu razlog zasto bi se neko opredijelio za jednu ili drugu opciju...
Kod novih vozila te klase bitnije su druge stvari vezane za samu opremu unutrasnjosti od toga je li u pitanju dizel ili benzinac... ne zaboravi da su to vozila za daleka putovanja i bitnije su performanse na autoputu nego sama potrosnja kako je ti shvatas... Rucak moze da kosta 30 eura a moze i 300... sta je bolje?


 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 13:57 - pre 158 meseci
Citat:
jnk: tyler: interesantno da vidiš da sam ja njemu rekao da sporo kapira a čovek meni 2x reče da lupam gluposti.


U pravu si ;)

Ali da ne oftopikujem dalje, citava prica na ovoj temi se moze sazeti u jednu stavku. Dizeli se kupuju samo zbog ekonomicnosti, jel tako?
Ovo nije upuceno samo tebi, vec svima.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

stewuss je
Popić Stevan
Komercijalista
Agrimatco d.o.o.
Bečej

stewuss je
Član broj: 160397
Poruke: 201
*.dynamic.stcable.net.



+20 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 14:07 - pre 158 meseci
@Tyler Durden

Najcesce da, ako pod ekonomicnoscu posmatras koliko para te kosta 1 km u gorivu.
Ja sam, u mom slucaju, imao na umu malo drugaciju ekonomicnost.

Pozdrav
Slanina je najzdravija, jos ako se peče na ulju..

Manje su bitne cifre, bitniji su procenti.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 14:10 - pre 158 meseci
Upravo tako, i da se ne zanosimo poredjenjima raznim, balkanska "bolja" kupoina ima posebnu pozadinu, sto bi strucno rekli background

A za Jekil-a
http://www.independentmail.com...buick-196/?partner=yahoo_feeds

Za ale sa 6, 8 i 12 cilindara, nije nepoznanica da se ponekad iskljuci odredjen broj cilindara, zarad manje snage i manje potrosnje, ne rade oni bas u svakom rezimu sa "full throttle"

Nije poenta, najvaznija, u maloj potrosnji goriva(ako sam razumeo, nema medju nama pasioniranih ekologa), vec u maloj potrosnji novca.
Izmedju ovih tdi tfsi i kojekakvih ttssii, izabrao bih stancic na Monmartru

A sto se dizela tice, zavrsavaju se vremena sipanja loz ulja, i zamene delova kada otpadnu...drugi je algoritam troskova, i bas bi voleo da se obracuna "prodajna" polovnjacka "razlika" sa recimo cenom DPF filtra...koji je taman za zamenu kod "balkanskih" polovnjaka..

Ili pricamo o dizelima iz '80-ih, pa malo skakucemo u proslost, kada je zgodno, a malo dijagrame iz buducnosti, kada je jos zgodnije.

Poz
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 14:23 - pre 158 meseci

^^

Citat:
The big question is, if you could get 65 mpg on an old Buick, or 115 mpg on a Fiesta, why aren't there a bunch of them on the road today?

Technical problems and probably less interest when gas was around 20 cents a gallon hampered development, Taylor said.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 14:28 - pre 158 meseci
Broj prodatih audia A8 uticu na statistiku "dizelas vs benzinac" kao prdez u kosmosu na planetarna kretanja nebeskih tela. Da su svi oni odreda dizelasi ili da su svi oni odreda benzinci procentualni odnos se ne bo promenio ni na cetvrtoj decimali.


Najveci uticaj na statisticke podatke imaju vozila u srednjoj i nizoj klasi kakvih je i najvise u prometu. Oni su ti koji diktiraju statistikom, i kakva ce ona biti zavisi iskljucivo od malolitraznih agregata.

KaO sto sam spomenuo, posledica pada popularnosti benzinaca u poslednjoj dekadi, jeste nezainteresovanost proizvodjaca da naprave bolji i ekonomicniji agregat. Tek sada, u poslednjih par godina se nesto kao bude, a bude se jer to moraju hteli, ili nehteli.

Potreba za hibridnim vozilima sve je veca i koliko vidimo, za manje od deset godina, nije tesko pretpostaviti, automobilska industrija izgledace sasvim drugacije nego sto izgleda danas.

Da bi hibridi mogli biti uportebljivi i da bi uopste imali smisao postojanja prvo sto ne smaju biti slabiji od postojecih, ili bar ne mnogo slabiji pa je to jedan od glavnih razloga budjenja, neko ce reci reinkarnacije, benzinskih dinosaurusa.

Ja ne znam koliko je sira javnost upoznata sa ovom sto se desava, ali ovi novi malolitrazni benzinski agregati potpomognuti dvorednim turbinama, osima naziva, nemaju nikakve slicnosti sa samo 5 godina starijom bracom pa bi temi umesto ovog naslova mozda bio prikladniji

"Dokle ce kod nas biti popularniji dizelisi"

i ne samo kod nas, vec uopste.


Ili mozda "Zasto su kod nas toliko popularni dizeli kada su u pitanju polovni krsevi"

Sasvim sam siguran da je novi malolitrazni benzinac ispred svog suborca dizelasa. U svim parametrima odreda; racunajuci tu i "niski start" od 1500 obrtaja.


[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 08.03.2011. u 17:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 15:21 - pre 158 meseci
jnk: "su27: nije sporiji već u toj specifičnoj situaciji(4ta protiv 6te brzine pri 80km/h) tdi će lakše preteći auto na magistrili. već preko 90-95 će benzinac otići."

to je prilicno glupavo poredjenje, isto kao sto dizel bolje ubrzava prvom nego formula 1 sestom sa 20 km/h...a na 80 km/h sigurno je mnogo prirodnije cetvrtom voziti benzinca nego dizela koji cetvrtom ide max 150-160 km/h dok benzinac ide blizu 200(govorim za prosjecni auto)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 16:06 - pre 158 meseci
To je besmislena marketinska trik prica da se potencira moc veceg obrtnog momenta, sto u realnosti nema veze sa mozgom, ako neko hoce da glumi automatika sa manuelnim menjacem, neka kupi vozilo sa automatskim menjacem, poslednjih godina uopste nisu retkost.

Ocigledno je da su poredjenja, u najvecoj meri, nesuvisla, a takodje je lazna dilema sta je bolje ovo ili ono, auto industrija je koncipirana da "pobedi" potrosaca, a ne konkurenta, ili navodnog konkurenta na trzistu.

To sto, poslednjih godina, poslednju deceniju, srecemo vozila koja su nize klase, a poseduju stotine kilovata, samo je pokazatelj kontroverzi i lutanja auto industrije, koja mora da ostane magija broj 1 , zarad profita.

Sa jedne strane stotine ks, sa druge strane lazna briga o zelenilu i mrtvim dinosaurusima, i nudjenje nekakve "ustede" u trosenju goriva, a na drugoj strani, prosipa se novac punim zamahom, nudi se lazan konfor i besomucne kolicine reciklirane plastike..za neopravdano velike svote novca. Prodaje se imidz, trend i marketing..

Cak se upetljava i nekakva "nauka", koja "poboljsava" motore, ili elektroniku, koja za vozilo kosta nesto manje nego za avion..

A zasto su dizeli popularniji, nema tehnickog razloga....

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 16:23 - pre 158 meseci
Citat:
zarsilic

Ja ne znam koliko je sira javnost upoznata sa ovom sto se desava, ali ovi novi malolitrazni benzinski agregati potpomognuti dvorednim turbinama, osima naziva, nemaju nikakve slicnosti sa samo 5 godina starijom bracom pa bi temi umesto ovog naslova mozda bio prikladniji

"Dokle ce kod nas biti popularniji dizelisi"

i ne samo kod nas, vec uopste.


Ili mozda "Zasto su kod nas toliko popularni dizeli kada su u pitanju polovni krsevi"

Sasvim sam siguran da je novi malolitrazni benzinac ispred svog suborca dizelasa. U svim parametrima odreda; racunajuci tu i "niski start" od 1500 obrtaja.


U pravu si... mora dosta toga da se uci iznova sto se motora tice... Italijani kazu da je tehnologija novih turbo benzinaca veca revolucija nego kada je primjenjena comon rail tehnika na dizele...
Kad posmatramo tu novu multi air tehniku koja je primjenjena na alfi mito onda zaista ima nevjerovatne rezultate...
Motor sa 1360 kubika ima 170 konja i 250 Nm pri 2.500 obrtaja a trosi 6 litara benzina i pri tom zadovoljava euro 5 normu... Jos je to prvi motor koji ce tek da se razvija kao nekadasnji CR.
Bice problem kod nepismenih magaraca na tehnickom pregledu kad kazu "greskom ti je upisana jedinica u saobracajnu ovo je 1,3 70 konja a ne 170"
Ovo sto vladd kaze isto je tacno... potroseno je stotine milona eura na napredak ovih motora... vjerovatno je bolje da je to ulozeno u nekakva medicinska istrazivanja i sl.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 18:32 - pre 158 meseci
Citat:
cena odrzavanja "danasnjih" dizelasa nije veca od cene odrzavanja "danasnjih" benzinaca, bar kada su cenovni razredi pojedinih modela uskladjeni.


Cena atmosferskog benzinca da bude ista kao nekog CR dizela?!? Ili mislis samo na redovan servis a ne i na zamenu svega sto moze da pocrka na dizelu koji se uvozi kod nas posle 300 000km eksploatacije?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 19:02 - pre 158 meseci
^Mislio je na turbo i biturbo nove malolitrazne benzince... mada, i oni su manje zahtjevni nego dizeli pogotovo kad oba predju vecu kilometrazu...

Sto se atmosverskih motora tice oni su najmanje zahtjevni sto se tice odrzavanja i prelaze ogromne kilometraze bez ikakvih kvariova... nemaju ni turbinu ni pola drugih stvari koje imaju savremeni dizeli, nemaju nikakve pritiske na strani goriva niti na strani vazduha pa su veoma malo podlozni kvarovima...
Postoje odavno i vise vrsta atmosverskih benzinaca koji imaju razne sisteme upravljanja bregastim i dosta vecu snagu i momenat a bez pomoci turbine...

Za nase uslove eksploatacije i relativno mali standard mozda su atmosverski benzinci manje kubikaze i najbolji izbor. Ovo vazi za one vozace koji nisu pretjerano zahtjevni sto se tice snage i ko nece da posjecuje cesto majstore... a to naravno niko i ne zeli...
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 19:23 - pre 158 meseci
biće zanimljiva utrka CR dizela i malolitražnih natpunjenih benzinskih motora (bilo kompresorom ili turbinom ili u najboljem slučaju kombinacijom predhodno navedenih)

bojim se, mada sam siguran u to, da se to ovde neće mnogo osetiti-primetiti...

postoje dve grupe ljudi koji preferiraju dizele:

1. navike su čudo, a inertnost umova je ovde velika... što rekoše ljudi, u svojim predhodnim postovima, navika, .... ostalo ljudima u glavi da je dizel ekonomičan, da nema svećice i kablove, da nema razvodnui kapu, da manje troši i to jeftinije gorivo, da je sistem sipaj gorivo i vozi i to iz vremena kada je pandan dizelu bio atmosferski benzinac sa (obično razdrndanim) karburatorom...

... a svakom dotičnom je u glavi da je osnovni (jedini) trošak gorivo... kakvi filteri, kakav servis, vozi se isključivo sa upaljenom lampicom za gorivo.... ako uštedi 1000Din kada ide u tazbinu 500km daleku on bude presrećan, a što tamo ide jednom u godini, to nije bitno... bitno je da se "istegne" za npr. 1000E više za turbodizela jer će se voziti kao u "metku za manje para"....

2. oni koji dosta prelaze, a ne zarađuju nešto posebno (99% nih ovde) pa im je putni trošak bitan...

mada su ovi pod "2" minorna grupa u odnosu na grupu "1"... mada u zbiru grupa "1" i grupa "2" u mnogome nadmašuje ostale grupe kojima buka, skupi servisi, više cene dizelaša smeta i ne odlučuju se za njih

PS. siguran sam u to da svako ko kaže "no more benzinac" posle uskakanja u neki polovan JTD ili TDi ili CDi ili... je to da je pre dizela vozio krš a ne "benzinca"
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 40048 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.