Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 40039 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+288 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 19:48 - pre 158 meseci

Ovde svi vecaju dali je je ekonomicnije /100 km 7.5l evrodizela sa JTD motorom ili 10l plina sa nekom vektorm B 1.8. jer to je prosek vozila forumasa.

Da li ga je za 5 godina izaslo jeftinije odrzavanje Stila jtd ili kolegine Vectre na plin.

Jer ne znam da se prodalo vise od 20 alfi mito 1.4 t od 170 konja koja trosi 6l kod nas, a niti nesto mnogo VW-a sa tfsi motorima da bi se moglo nesto uporediti na tu temu. To ce biti kod nas za jedno 5 godina.

Do tad su popularniji dizeli jer su jos uvek malo ekonnomicniji /km, bolje se prodaju i manje gube cenu.


 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 20:55 - pre 158 meseci
Citat:
Jer ne znam da se prodalo vise od 20 alfi mito 1.4 t od 170 konja koja trosi 6l kod nas, a niti nesto mnogo VW-a sa tfsi motorima da bi se moglo nesto uporediti na tu temu. To ce biti kod nas za jedno 5 godina.

Do tad su popularniji dizeli jer su jos uvek malo ekonnomicniji /km, bolje se prodaju i manje gube cenu.



+1

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 21:11 - pre 158 meseci
^Nece bas tako jednostavno biti voziti dizela jos samo malo da ostaraju ovi koji su na putevima... Pored standadnih kvarova i "ekologija" je prisutna... DPF filter od pasata je 1.800 eura novi, jedna simensova dizna za isto vozilo je 600 i kusur eura, plivajuce zamajce i jos 20-setak djelova koji redovno otkazuju necemo pominjati ali bice igranke i bice materijala za ovu vasu racunicu i proizvoljne ocjene "dizeli su konomicniji"...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?08.03.2011. u 21:52 - pre 158 meseci
Citat:
goat
1. navike su čudo, a inertnost umova je ovde velika... što rekoše ljudi, u svojim predhodnim postovima, navika, .... ostalo ljudima u glavi da je dizel ekonomičan, da nema svećice i kablove, da nema razvodnui kapu, da manje troši i to jeftinije gorivo, da je sistem sipaj gorivo i vozi i to iz vremena kada je pandan dizelu bio atmosferski benzinac sa (obično razdrndanim) karburatorom...


Pa pazi, promena ce se desiti kada neka kriticna masa ljudi krenu da imaju problema sa najmodernijim dizelima.

Jos kad drzava pritegne oko ekologije...

Tada ce se stav promenuti, jer kad neko bude bio odran, taj ce da pomene to sirem krugu ljudi - samo je potrebno da se stvori kriticna masa odranih :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 01:00 - pre 158 meseci
Pa stručnjaci pišite mail auto kompanijama da srljaju u propast kada njihovi dizeli budu počeli da se kvare. Dizeli sa direktnim ubrizgavanjem postoje već skoro 20 godina i eto baš su se sad dosetili da prave generacije koje su po vama malo bolje od juga. A ne setiste se da pomenete probleme sa benzincima koji imaju direktno ubrizgavanje i kako reaguje recimo 1.2 tsi na naše gorivo ili problem stvaranja čađi u usisnim ventilima kod dosta benzinskih motora sa direktnim ubrizgavanjem?

Svaki motori imaju svojih mana ali nijedne nisu tolike da auto kuće treba da se zabrinu sa opstanak a ta priča da će ljudi konačlno ukapirati da su benzinci zakon kada počnu da im se kvare ovi najnoviji dizeli mi je u krajnju ruku neozbiljna.

U Srbiji se garancija priznaje ako se koristi naše gorivo, ne znam kako je u CG.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 09:36 - pre 158 meseci
Citat:
jnk: Pa stručnjaci pišite mail auto kompanijama da srljaju u propast kada njihovi dizeli budu počeli da se kvare.
...
Svaki motori imaju svojih mana ali nijedne nisu tolike da auto kuće treba da se zabrinu sa opstanak ...


Ovo pezorativno "strucnjaci" je nepotrebno... Kakve veze imaju "auto kuce koje trebaju da se zabrinu" ili "srljanje u propast autokompanija" o kojem pricas, otkud ti to i ko je uopste govorio o tome...
Sta briga neku fabriku sto ce tebi nesto da se pokvari na razdrndanom dizelu koji je presao 300.000.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 09:37 - pre 158 meseci
Pricas irelevantne stvari, nesto kao da je tako, onako kako si ti zakljucio.

Ozbiljni auto prevoznici imaju drugaciji pristup od pojedinaca. Zavisno od troskova, organizuju prevoz, servis, tip vozila, tip goriva..
Pa cak i rent-a -car firme, ne kompanije, na kupovinu vise komada vozila, dobijaju popuste, kakve pojedinac ne moze da zamisli.

Vece kompanije imaju svoje servise, i svoje nabavke, plus su oslobodjeni marzi i poreza.

I naravno, naplacuju svaki predjeni kilometar transporta.

Pojedincu je sve to trosak, od nabavke vozila, servisa, nabavke delova, kupovine goriva...i ne vidim nikakvu logiku, da se zaba napreze i dize nogu za potkovicu, kakve veze ima "logika" velikog prevoznika sa pojedincem?

Veliki prevoznici ili voze dizele ili voze na plin, ali i prevoze ogromne terete. prelaze velike kilometraze, naprezu motore.

To sada treba da poredimo sa nekim knjigovodjom, koji je kupio dizela zarad "ustede, da bi isao svaki dan na posao, ili poljoprivrednika, koji ce da otabana do pijace pun gepek, a kod kuce da nalije beneficiranu traktorsku naftu, koju je stekao nekom potvrdicom o povrsini oranice...


Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 09:50 - pre 158 meseci
jnk, gde si video nekakve probleme sa čađi kod TSI motora?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 09:58 - pre 158 meseci
Kod burazera u servisu ima puno problema sa diznama na 1.4 TSI zbog naseg goriva.

Mislim nije to nista spec, bude povecana potrosnja malo i nemiran je ler gas.

Jako cesto dolaze i glanc novi s tim problemom, cim odvozaju 2000-3000km kod nas (variranje ler gasa).

1.2 TSI jos ne radi tamo ali je verovatno ista stavka.

Dosta korisnika Yeti-a ima problem bas sa tim i 50% se resava softverom ali ne u potpunosti.

Sto se tice same voznje, nema gresaka, samo je problem ler gas.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 10:04 - pre 158 meseci
TSI motori moraju da idu na Eurogorivo, a svima osim 2,0 TSI i 1,4 TSI twin 95 Euro oktana je dovoljno.

Sa tim gorivom ne bi trebalo da bude nikakvih problema.

btw, realno me čudi kako su dozvolili da se običan BMB uopšte koristi.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 10:13 - pre 158 meseci
@nocni
Citat:
Ivan Dimkovic: Pa pazi, promena ce se desiti kada neka kriticna masa ljudi krenu da imaju problema sa najmodernijim dizelima.

Ja sam ovo razumeo da je ta promena da će ljudi manje kupovati dizele i fabrike će se naći u problemu.

@vladd pod auto kompanije mislim fabrike automobila, loše sam se izrazio.

@nebojsa 1.2 tsi ima problem sa neravnomernim radom na leru kad je hladan. Problem se većinski rešava apdejtovanjem mape i korišćenjem euro premium goriva mada i u Britaniji ima ljudi sa problemima tako da nije samo gorivo u pitanju. Problem u vezi čađa je najizraženiji kod audija rs4 i njegovog 4.2 fsi motora, takođe javlja se i na 2.0 tfsi ali u manjoj meri, kod rs4orke izgubi preko 20% snage a čišćenje je vrlo skupo kada je van garancije(sad su svi van garancije).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 11:08 - pre 158 meseci
Citat:
[url=/p2828435]btw, realno me čudi kako su dozvolili da se običan BMB uopšte koristi.


A koje pa imas u vecini u Srbiji:)))))

Problem ce se verovatno resiti sam od sebe kad bude bilo jos kvalitetnijeg goriva.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 11:14 - pre 158 meseci
Citat:
Nocni: Sta briga neku fabriku sto ce tebi nesto da se pokvari na razdrndanom dizelu koji je presao 300.000.

Razdrndan dizel sa 300.000?! Redovno odrzavan dizel ili ne? Kakva je situacija sa benzincima koji su presli 300.000km?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 14:54 - pre 158 meseci
Sa benzincima koji su presli 300.000 km situacija je jos gora. Nisam siguran da takvih benzinaca uopste i ima, ili su toliko retki da se ni ne spominju.

Kod dizelasa je 300.000 kao dobar dan. Retko koji je presao manje.


Problemi koji napadaju TSI motore su problemi decijih bolesti i oni ce biti vremenom otklonjeni. Slicno se dogadjalo i u vreme prvih godina proizvodnje savremenih dizelasa.


@jnk,

razmislio sam o onom "fenomenu" starta sa niskim obrtajima TDI vs TFSI.

Pazi ako je taj motor TDI od 131 ks tunovan, onda TFSI na tih 1600 do 2300 ne moze da mu pridje i to je razumljivo.

Ne retko sam na ovim TDI agregatima dizao obrtni momenat preko 400 Nm sto je ipak, ogromna razlika u udnosu na 250 koliko je kod TFSIa.

Da ne spominjem neke posebne verzije TDIa (ARL) sa preko 300 ks i preko 500 Nm.

Redovna verzija TDI 130 ks ne bi smela biti bolja od TFSIa ni u jednom segmentu. U odredjenim ravnima su podjednaki a kada se taj rezim predje TFSI je nedostizan. Govorimo o Golfovima.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 17:00 - pre 158 meseci
^OK ali sta se desava kada nasviras TFSI-a

BTW. benzinci mogu da predju po milion ili vise kilometara ako su visokoturazni... da ne kacim sad onu reklamu za mobil1 kad su mercedesa vozili na valjcima milion km...
Audi isto, recimo V8 ili V6 svaki moze milion... sigurno barem duplo su dugotrajniji od dizela

Zadnjih 5 godina nisam vidio starog A8 4.2 da je presao ispod 500.000

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 09.03.2011. u 18:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 17:15 - pre 158 meseci
zarsilic: ima malo veze i što je kod tfsi-a u pitanju šesta brzina i 80 km/h(dsg u pitanju) a kod tdi-a četvrta(od 5) što je vrlo neravnopravan položaj a ovu sitaciju sam pomenuo jer tako vozim na ibarskoj.

Što se tiče tjuniranja, probao sam se sa saab-om 9-3 1.9 jtd(oznaka tid kod saaba) od 150 ks koji je tjuniran na oko 190-200 ks(hibridna turbina, front mounted intercooler i još koja sitnica) i tu smo od 80 do 150 obojica iz 4. brzine, potpuno jednaki i tek posle 150 ja krećem da odmičem. Kada krenem ja iz treće on iz četvrte onda mu odmaknem odmah. Moraš priznati da je solidno impresivan rezultat međuubrzanja za dizela koji je 200 kg teži. naravno kad krećemo od nule nema šta da traži.
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 17:32 - pre 158 meseci
^^ Hehe A pre Mercedesa i E30 325i, isto milion, ali milja
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 18:12 - pre 158 meseci
Citat:
Nocni: Zadnjih 5 godina nisam vidio starog A8 4.2 da je presao ispod 500.000


Ko o cemu, baba o ustipcima,

Na koji nacin takvi automobili ulaze u statistiku "dizel vs benzin"? Svojim brojem u prometu sigurno ne.

Malolitrazni benzici u vozilima srednje i nize klase, poput motora od oko 1,6L i kojih u biti, ima najvise, daleko manje prelaze od svoje subrace dizelasa. Bar duplo.

300.000 km je za nih retkost dok je za ove druge, normalna pojava.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 18:22 - pre 158 meseci


Ovo je 5-6 puta po 300.000... pa valjda moze i 320 barem milion... a prakticno su isti kvalitet... svaki mali fajer fiat ili stari golf gti 8 ventila ce da ide 500.000... tojota isto, honda isto...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 09.03.2011. u 19:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?09.03.2011. u 18:35 - pre 158 meseci
To je test sa opitnog stola u laboratiriskim uslovima.


Gde ce nam biti kraj ako pocnem da redjam koliko dizelasi mogu preci (bez spomonjanja kamiona i autobusa)


Na primer ovaj je iz 1981. godine

Koliko samo takvih ima!




Po izdrzljivosti i dugotrajnosi i broju predjenih kilometara benzici nemaji sanse za poredjenje.

Medjutim, nije to tema, tema je popularnost jednih, odnosno drugih. Ocigledno da su "benzinci" poslednjih 20 godina spavali.


P.S. Ti mali FIRE Fiati koji bi to i mogli, odavno se ne proizvode. Ovi "novi" koji samo glume "FIRE", daleko su od ove kilometraze.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 40039 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.