Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 40421 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 18:27 - pre 159 meseci
Citat:
Nocni:  Uostalom, Clarkson nikad nebi pomenuo da je u mini morisu kojeg obozava 1.4 dizel iz bas takve toyote yaris...


Da nije mozda obrnuto
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 18:29 - pre 159 meseci
Nece biti da je obrnuto, to je toyotin motor... bmw nema tako mali dizel koji bi stavio u minija pa su morali da pozajme... Ako mislis zbog toga sto je bosch sistem i ecu... mnoge toyote imaju bosch sistem ubrizgavanja... i benzinci i dizeli

Sad se vise u ovoj globalizaciji ne zna ko kome sta prodaje... zadnje sto sam vidio u pezou 308 su benzinski bmw motori...

 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+288 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 19:11 - pre 159 meseci
Nista milije nego kad benzinca zategnes do blokade od prve do cetvrte :)

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 19:45 - pre 159 meseci
nocni: svaka čast, a koji auto je u pitanju ako nije tajna?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 20:04 - pre 159 meseci
Citat:
Nocni: Nece biti da je obrnuto, to je toyotin motor... bmw nema tako mali dizel koji bi stavio u minija pa su morali da pozajme... Ako mislis zbog toga sto je bosch sistem i ecu... mnoge toyote imaju bosch sistem ubrizgavanja... i benzinci i dizeli

Sad se vise u ovoj globalizaciji ne zna ko kome sta prodaje... zadnje sto sam vidio u pezou 308 su benzinski bmw motori...



Kako da ne!

Motor sa metrickim navojima i Boschovom elektronikom, Japanski?

Jel to mozda skrivena kamera?


P.S. A zasto mora biti BMW?

A sta ako je Peugeot-Ford
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 20:09 - pre 159 meseci
Nije Peugeot-Ford. To je motor 1,6 THP koji je Pežou razvio BMW.

Sada i Ford ima takav 1,6 motor (Ecoboost), a šuška se i da VW razvija 1,6 TSI koji će verovatno da zameni 1,8 TSI. Pretpostavljam da će biti izveden iz 1,4 TSI produžavanjem hoda.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 20:25 - pre 159 meseci
Bilo je rec o 1,4D motoru

Istom onom koji je u jednoj od svojih verzija prvi put ubacen u Peugeot 206.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 21:23 - pre 159 meseci
^ Nije to pezoov hdi motor vec je to toyotin motor 1.4 D-4D... na glavi mu je ispupcen tojotin znak cak i u mini morisu... ima 1364 kubika i 90 konja pri 3.800 obrtaja...
Pezo nema 1.4 HDI od 90 konja... nije ga nikad ni imao... ima od 68 konja i u 206, 207 i u 307...

@jnk, landcruiser V8 4.5 D-4D 286 ks i 650 Nm... kamion



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 21:32 - pre 159 meseci
Citat:
Nocni
Pezo nema 1.4 HDI od 90 konja... nije ga nikad ni imao... ima od 68 konja i u 206, 207 i u 307...


http://suchen.mobile.de/fahrze...werAsArray=KW&fuels=DIESEL




Trenutno je u ponudi samo 2068 komada.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 21:48 - pre 159 meseci
1.4 D-4D je Toyotin motor.

The 1ND-TV (1.4 D-4D) is a compact Inline 4 turbocharged diesel engine. Introduced into European market in 2002 with the Yaris XP1, it was Toyota's first diesel engine to be equipped with an aluminium cylinder block.

Inace je baziran na 1.5 vvt-i bloku iz Yaris Sport-a.

1.9 iz stare Corolle je PSA dizel.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 21:49 - pre 159 meseci
UH, nije to taj motor, taj je sa delphi pumpom i nije mu isto nista sa onim D-4D... najlakse se porijeklo vidi kad se pogleda sama kubikaza... pezoovi motori su se ugradjivali u forda i u mazdu...
Inace tih C3 nema bez 60 komada evo vidi
Bas sam se cudio otkud ih je toliko ali onda vidim na tvom linku su i 1.6 hdi i svi ostali jaci...
 
Odgovor na temu

goran.mg

Član broj: 74100
Poruke: 105
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 22:35 - pre 159 meseci
Mesate babe i zabe atmosferskog benzinca i turbo dizela.

FIA ima odnos
benzinac turbodizel 1,4- 1
turbobenzinac turbodizel 1 -1,6
turbobenzinac - dizel ups pa nema

Dizel motori su tezi, manji raspon obrtaja ali zato uglavnom nemaju ogranicenu potrosnju. U autosportu pobedjuju gde nemaju konkurenciju, naprimer Le Man gde su jedina dva ozbiljna proizvodjaca Audi i Pezo, a i ostali uglavnom imaju njihove motore. U WTCC seat je osvajao vise puta prvenstvo ali samo takmicenje je poprilicno specificno...

Dizel je dobar za kamione i nekoga ko mnogo prelazi 40k km. Odrzavanje je za nijansu manje nego kod benzinca dok ne dodje do vecih intervencija a tada je auto vec prodat. Razlika u potrosnji isplacuje razliku u ceni automobila. Ko vozi manje od tih 40k benzinac je dobar izbor.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:16 - pre 159 meseci
@Nocni

Svi ti dizelasi od 1,4 L izlaze ispod istog sinjela. Poneki su identicni poput onih u Aygou i u 1007ici, a pojedini se razlikuju u nekim detaljima. Zasto je tako, ne znam, ali u vecini njih kuca isto srce.

U aygo i 1007 je to Siemensov SID i Delphi, a u ovim drugima Bosch edc15, 16, 16+, i 17. i svi se prave u Evropi. Nema na njima elemenata koji ukazuju na japansko poreklo.

 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:17 - pre 159 meseci
Kakva su to posebna pravila za dizele u Le Manu? Postoje 4. kategorije u kojima se vozi, i svaka kategorija ima svoja pravila. Audi je pobedio u najjacoj. A pravila su ovakva -

Minimum weight: 900kg for petrol-fuelled cars and 930 kg for diesels
Wing length: 1m60
Maximum engine capacity: 6,000cc for petrol atmospheric engines, 4,000cc for turbo engines and 5,500cc for diesel engines
Maximum disc diameter: 38cm
Tank capacity: 90 litres (81 litres for diesel engines)
Headlamp beam: White
Race numbers: 1-24
LMP1 Category sticker: red
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:22 - pre 159 meseci
Citat:
su27killeryu: Imas li jedan jedini link na Netu koji potvrdjuje tvoju pricu? Usput ima ih mali milion koji potvrdjuju moju.. Cudi me da ovako fundamentalno ne poznajes materiju za nekoga ko se bavi chip tuningom...


Ajde postavi neki ozbiljniji link nekoga ko se bavi ciptuningom vozila na LPG.


LPG je neozbiljno gorivo kada su u pitanju bilo kakve performanse i potpuno je ireleventno za ovu temu.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:38 - pre 159 meseci
Citat:
vilil1: Kakva su to posebna pravila za dizele u Le Manu?


Pa sam si ih postavio...kao sto vidis benzincima je zapremina ogranicena na 4 hiljade kubika a dizelima na 5 i po, a nije navedeno i da je pritisak turbine mnogo veci kod dizela (dozvoljen)..benzinci sa 4 hiljade kubika i takvim pritiskom turbine bi jeli te dizele za dorucak, pa prije 25 godina su benzinski turbomotori izbijali iz 1500 kubika vise od 1500 KS(u F1)...

Evo ti od serjiskih automobila koji dizel moze da parira jednom Lanceru FQ400?! Taj Lancer sa 2 hiljade kubika ubrzava brze od R8 V12 tdi (koji je cak jos samo prototip). Da ne pricam sto je limuzina sa 4 vrata a ovo supersportski kupe..
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:49 - pre 159 meseci
Aha, po tome su atmosferski benzinci najprivilegovaniji, 6000cc?

Pa ne ide to tako. Cilj organizatora svake trke je profit. I to se postize tako sto ce na neki nacin privuci gledaoce, sponzore, prodavati reklamni prostor...

Da bi trke bile zanimljive narodu, donose se i pravila po kojima se koliko toliko izjednacavaju ucesnici. Ako ne bi postojala takva pravila izgubila bi se sama draz trke.

Kao i u ovoj kategoriji Le Mana, tako postoje pravila i za druge kategorije. LMP2 -

Minimum weight: 825kg
Wing length: 1m60
Maximum engine capacity: 3,400ccs and a maximum of 8 cylinders for atmospheric engines or 2,000ccs with a single turbo and a maximum of 6 cylinders for turbo engines
Maximum disc diameter: 38cm
Tank capacity: 80 litres
Headlamp beam: White
Race numbers: 25-49
LMP2 category sticker: blue

Moze li se reci ko je ovde privilegovan?


"a nije navedeno i da je pritisak turbine mnogo veci kod dizela (dozvoljen)"

Gde si to nasao? Ovo sto sam ja postavio je sa oficijelnog LeMan sajta. Tamo nista ne pise o dozvoljenom pritisku turbine.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?10.03.2011. u 23:51 - pre 159 meseci
Atmo benzinci od 6000 kubika nikako nisu privilegovani...turbina je cudo, a najvise su privilegovani oni koji doniraju najvise para i njima je dozvoljeno da pobjedjuju.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?11.03.2011. u 00:53 - pre 159 meseci
nocni: odličan kamion :) vozio sam malo hiluxa 3.0 i bio je odličan za putovanje, pogotovu što mu je gepek bukvalno ko kamion, verujem da je land cruiser 2x bolji. Jesi li imao bilo kakvih problema sa autom?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?11.03.2011. u 02:30 - pre 159 meseci
Evo jednog malog priloga vezanog za zastuljenost i potrosnju goriva na pojedinim modelima.





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zasto su kod nas toliko popularni dizeli?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 40421 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.